Scandalul Plush Bio: vedete precum Antonia, Mantea şi Vilău au contribuit la dezastrul de pe feţele a zeci de tinere

2
53976

Apel: “Încetaţi mascarada! Nu mai promovaţi ceva ce nu folosiţi!”

De cel puţin doi ani de zile, pe reţelele de socializare, pe Facebook, Instagram, Youtube şi TikTok a început o campanie agresivă de promovare a unor produse cosmentice Plush Luxury BIO Cosmetics. Există o serie de recenzii excelente la adresa produselor – apă micelară, fonduri de ten, tratamente pentru acnee şi aşa mai departe, interviuri cu doctoral Lavinia Marinescu sau, aşa cum au prezentat-o vedete autohtone: „cel mai bun doctor dermatolog internaţional”. În videoclipuri filmate într-o clinică din Prahova, „doamna doctor” prepară produse sau testează creme. Apoi, aceeaşi doamnă doctor apare în interviuri sau este recomandată de diverse persoane.

Avalanşa de imagini şi prezentări ale produselor a convins o grămadă de femei să comande diverse creme sau să solicite ajutorul „doamnei doctor” care ar fi, în realitate, farmacist. De câteva luni însă, un scandal imens a izbucnit în legătură cu Plush Bio: tot mai multe cliente se plâng de faptul că produsele sunt proaste şi, mai grav, au acum probleme severe cu acneea.

La Constanţa, 17 tinere au depus plângere la Parchet, după ce au realizat că problemele lor s-au agravat. Zeci de plângeri au fost depuse şi în alte localităţi ale ţării, iar momentan explicaţiile pe care clientele nemulţumite le aşteaptă din partea doamnei doctor au venit doar sub forma unui video filmat de aceasta, în care citeşte întrebări primite de la „paciente” şi le răspunde. Sigur că o anchetă este acum în derulare în privinţa Laviniei Marinescu, dar se naşte, printre altele, întrebarea: cum de au fost convinse atât de multe femei să cumpere acele produse? Cum au putut fi ele comercializate, de vreme ce pe etichete nu scrie “testat dermatologic”?

Cum au fost convinse clientele să cumpere? Cu reclame! Cele mai eficiente reclame au fost cele în care vedete precum Antonia, Andreea Mantea, Andreea Vilău etc., au apărut pe Instagram sau pe TikTok, unde au susţinut că ele folosesc ba creme, ba apă micelară, ba tratament pentru acnee de la Plush Bio. Oare chiar au folosit? Apoi, au mai fost concursurile de la tv, spre exemplu la „Dimineaţa cu Răzvan şi Dani”, unde erau oferite cadou produse Plush Bio. În paralel, Lavinia Marinescu a oferit o grămadă de interviuri. Nu este, aşadar, de mirare că cele care căutau o soluţie pentru tenul lor chiar au crezut că au găsit rezolvarea comod şi fără să se deplaseze la cabinetul medicului specialist: Lavinia Marinescu oferea consultaţii online, prescria reţete online şi livra la domiciliu produsele. Cam aceasta este povestea de succes a produselor Plush Bio.

În privinţa testelor şi cercetărilor care au stat la baza producţiei… momentan, mister. Cercetarea Poliţiei este abia la început.

Mai adăugăm doar faptul că mai multe tinere din Constanţa, care au depus plângerea la Parchet, au lansat acum şi un apel în atenţia vedetelor care promovează Plush Bio: „Încetaţi mascarada! Nu mai promovaţi ceva ce nu folosiţi! Feţele noastre sunt distruse!”.

Citeşte şi:

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.