Consiliul Județean Constanța invită operatorii economici să depună Solicitări de participare pentru atribuirea contractului de închiriere – imobil (clădire existentă și terenul aferent) necesar funcționării Inspectoratului pentru Situații de Urgență “Dobrogea” al județului Constanța
1. Date de identificare, corespondență și contact ale Consiliului Județean Constanța: Adresa: Bdul. Tomis nr. 51, Constanța, România, CP 900725 Persoană de contact: Geantă Isabela, Telefon 0241488464, E-mail: adpp@cjc.ro, isabela.geanta@cjc.ro
2. Obiectul achiziției: Contract de închiriere pentru un imobil (clădire existentă și terenul aferent) necesar funcționării Inspectoratului pentru Situații de Urgență “Dobrogea” al județului Constanța, în conformitate cu cerințele prezentate în documentația compusă din Documentație de atribuire și Caiet de Sarcini, care se regăsește pe site-ul Consiliului Județean Constanța www.cjc.ro, secțiunea: Anunțuri/Licitații publice.
3. Contractul va fi încheiat pe o perioadă de minim 48 luni, cu posibilitate de prelungire.
4. Valoarea estimată: 1.397.664 lei fără TVA
Sursa de finanțare: Bugetul Consiliului Județean Constanța
5. Procedura de atribuire aplicată Conform H.C.J.C. nr. 99/30.03.2022
6. Modul de prezentare a ofertei: Oferta Finală va cuprinde Oferta financiară, un grafic de timp pentru darea în folosință și Declarația de conformitate cu caietul de sarcini și cu planul de compartimentare aprobat de autoritatea contractantă .
7. Termen de valabilitate ofertă:până la încheierea contractului de atribuire
8. Criteriul de atribuire:oferta cu prețul cel mai scăzut
9. Transmiterea Solicitării de participare: Solicitarea de participare (FORMULAR 1) se transmite prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire către Consiliul Județean Constanța, Bdul. Tomis nr. 51, CP 900725 sau se depune personal la registratura Consiliului Județean Constanța.
Solicitarea de participare va fi însoțită de următoarele documente:
- Declarații privind eligibilitatea și de integritate Formularul 3, 5, 7 si dacă se impune si Formularul 6 detaliate la 1.2.1.2 – Cerințe de calificare – Etapa I;
- Documente de calificare – detaliate la 1.2.1.2 – Cerințe de calificare – Etapa I;
Documentele mai sus invocate, vor fi îndosariate și opisate.
Solicitările de participare se vor depune până la data de 10.05.2022, ora16:30
Solicitările de participare depuse prin alte mijloace decât cele menționate anterior nu vor fi luate în considerare.
10. Eventualele solicitări de clarificări la Caietul de Sarcini se transmit, până la data de 09.05.2022, ora 16:00, prin poștă, direct la registratura Autorității Contractante sau pe e-mail: adpp@cjc.ro.Termenul de răspuns al autorității contractante:24 de ore de la primirea solicitării de clarificări.
11. Data publicării invitației de participare: 02.05.2022.