Luni, 13.01.2025, Consiliul Județean Constanța anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului următorului act normativ:
- Proiect de hotărâre nr. 317/24.12.2024 privind aprobarea Regulamentului pentru atribuirea locuințelor de serviciu aflate în proprietatea publică a Județului Constanța și/sau în administrarea Consiliului Județean Constanța.
Proiectul de hotărâre presupune aprobarea Regulamentului pentru atribuirea locuințelor de serviciu aflate în proprietatea publică a Județului Constanța și/sau în administrarea Consiliului Județean Constanța. având ca impact asigurarea repartizării în condiții de transparență a spațiilor libere prin stabilirea unor criterii de departajare îndreptate spre performanță, stabilitate, condiții socio-familiale.
Documentaţia aferentă proiectului de act normativ include :
- Referatul de aprobare nr. 41369/19.12.2024;
- Proiectul de hotărâre nr. 317/24.12.2024 privind aprobarea Regulamentului pentru atribuirea locuințelor de serviciu aflate în proprietatea publică a Județului Constanța și/sau în administrarea Consiliului Județean Constanța, inclusiv Regulamentul reprezentând anexa la Proiectul de Hotărâre 317/2024;
- Raportul de specialitate al Direcției Generale Administrarea Domeniului Public și Privat – Autoritatea Județeană de Transport nr. 41370/19.12.2024
- Raportul de specialitate al Direcției Generale de Administrație Publică și Juridică nr. 42245/30.12.2024
- Raportul de specialitate al Direcției Generale Economico-fianciară nr. 487/10.01.2025
Documentaţia poate fi consultată pe pagina de internet a instituţiei, www.cjc.ro , la secțiunea Anunțuri – Consultare Publică.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind Proiectului de hotărâre nr. 317/24.12.2024 privind aprobarea Regulamentului pentru atribuirea locuințelor de serviciu aflate în proprietatea publică a Județului Constanța și/sau în administrarea Consiliului Județean Constanța, supus procedurii de transparenţă decizională, se pot depune până în data de 27.01.2025, ca mesaj în format electronic, pe adresa de e-mail consjud@cjc.ro sau presedinte@cjc.ro , prin poştă sau la sediul instituţiei, la Registratură, de pe Bulevardul Tomis nr. 51 de luni până joi, între orele 8.00 și 16.30, iar vineri, între 8.00 și 14.00.
Materialele transmise vor purta menţiunea „Propuneri privind Proiectul de hotărâre nr. 317/24.12.2024 privind aprobarea Regulamentului pentru atribuirea locuințelor de serviciu aflate în proprietatea publică a Județului Constanța și/sau în administrarea Consiliului Județean Constanța“.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de Internet a instituţiei, la linkul www.cjc.ro, la secțiunea Anunțuri – Consultare Publică.
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până în data de 27.01.2025.
Pentru informaţii suplimentare: telefon – 0241/488.462, e-mail – violeta.puscasu@cjc.ro, persoană de contact – Violeta Pușcașu.