Carrefour şi-a anunţat clienţii din Franţa că nu va mai vinde produse PepsiCo precum Pepsi, chipsurile Lay’s şi 7up, deoarece acestea au devenit prea costisitoare, în cea mai recentă luptă privind preţurile între retaileri şi producători de alimente giganţi.
De joi, 4 ianuarie a.c., rafturile cu produse PepsiCo din magazinele Carrefour din Franţa afişează o notă care spune ”Nu mai vindem acest brand din cauza creşterilor inacceptabile de preţ”, a declarat un purtător de cuvânt al retailerului francez, scrie stiripesurse.ro
PepsiCo a declarat în octombrie că plănuieşte creşteri ”modeste” de preţuri în acest an, deoarece cererea s-a menţinut în ciuda majorărilor, ceea ce a determinat-o să-şi majoreze estimarea de profit pentru 2023 pentru a treia oară consecutiv, potrivit news.ro.
În ultimul an, comercianţii cu amănuntul de produse alimentare din mai multe ţări, inclusiv Germania şi Belgia, au anunţat că au oprit comenzile de la firmele mari de bunuri de larg consum din cauza creşterii preţurilor, o tactică în negocierile de preţuri care au devenit mai grele din cauza inflaţiei.
Nu este clar dacă produsele PepsiCo aflate deja pe rafturile Carrefour vor fi retrase, a spus purtătorul de cuvânt, adăugând că nu poate împiedica cumpărătorii să le cumpere pe cele expuse.
Semnele vor fi puse doar în magazinele Carrefour din Franţa, a spus purtătorul de cuvânt.
L.M.