City Park Mall dă startul campaniei de reduceri de Black Friday, cu extra beneficii pentru toți utilizatorii aplicației SPOT

0
264

City Park Mall anunță startul campaniei de Black Friday, cel mai mare eveniment de reduceri, cu oferte speciale și reduceri de prețuri de până la 80% în magazinele preferate, dar și premii și extra beneficii garantate pentru clienții care își instalează aplicația SPOT.

Sub conceptul „Ți s-a pus SPOT-ul pe Black Friday”, campania se va desfășura de vineri, 12 noiembrie, până duminică, 14 noiembrie. Pe lângă reducerile importante din magazinele partenere, utilizatorii aplicației SPOT beneficiază de 10% discount la achiziția de gift vouchere, 50% extra puncte în aplicație, iar pe baza bonurilor de cumpărături scanate în aplicație vor intra automat în tragerea la sorți pentru premii.

Care sunt extra beneficiile pentru toți utilizatorii SPOT?

Utilizatorii aplicației SPOT au ocazia să profite de această perioadă de reduceri din magazine și să acceseze extra beneficii și premii:

• Pentru a face cadouri celor dragi de sărbători, aceștia vor putea achiziționa gift vouchere cu o reducere specială de 10%.
• Fiecare bon de cumpărături scanat le va aduce utilizatorilor cu 50% mai multe puncte în aplicație, puncte care pot fi utilizate pentru diverse servicii sau recompense.
• La finalul campaniei, toți cei care au scanat un bon în aplicație în perioada 12-20 noiembrie, intră automat în tombola pentru 1x Apple iPhone 13, 1x Apple iPad 9 (2021) sau 1x smartwatch series 7.

Reducerile de Black Friday ajung până la 80% în City Park Mall

Electrocasnicele vor avea reduceri de până la 50% la Altex. Brandurile de skincare și cosmetice își așteaptă clienții cu oferte atractive la produse de îngrijire și make-up: L’Occitane anunță reduceri de 50% la game selectate în baza cardului de fidelitate, Sephora va avea reduceri de până la 30% la produse selectate, Cupio a pregătit reduceri de 20% la produsele cu preț întreg, Xpert Beauty anunță reduceri de 70% la produsele cosmetice profesionale preferate, iar parfumeria de nișă Obsentum va avea reduceri de până la 30%.

Brandul de bijuterii Swarovski a pregătit reduceri de 20% la articole selectate, iar Librăriile Cărturești își așteaptă cititorii cu ofertă de 3+1 cadou la toată gama de produse din librărie, indiferent de categorie. Branduri de haine și încălțăminte îndrăgite precum Sport Vision, Lee Cooper, Adidas, Il Passo, Capșuni pe Umeraș, Mizar, Nissa, Skechers, vor avea reduceri între 40 și 80%.

Ce este aplicația SPOT și cum se instalează?

Experiența de shopping de Black Friday este completă doar cu SPOT, aplicația de recompensare a clienților loiali din City Park Mall. Aplicația este gratuită și poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.

După descărcarea SPOT, utilizatorii trebuie să își creeze un cont și să se autentifice în aplicație. Fiecare sesiune de cumpărături le va aduce utilizatorilor puncte de loialitate cu ajutorul cărora aceștia vor avea acces la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în programul de fidelizare My Spot.

Pentru a obține punctele de loialitate, aceștia trebuie doar să scaneze bonul aferent fiecărei sesiuni de cumpărături. Utilizatorii SPOT pot folosi aplicația și pentru alte 13 centre comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle* din țară. Clienții au opțiunea de a selecta în aplicație mall-ul favorit pe care îl vizitează în mod frecvent, dar și posibilitatea de a folosi beneficiile acumulate în oricare alt centru comercial NEPI Rockcastle.

*Centrele comerciale din grupul NEPI Rockcastle care fac parte din aplicație: Mega Mall, Promenada Mall, Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu, Shopping City Timișoara, City Park Mall Constanta, Brăila Mall, Shopping City Galați, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Deva, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Satu Mare, Shopping City Târgu Mureș, Ploiesti Shopping City.

Măsuri de siguranță sporite la mall

După o serie de verificări de conformitate și îmbunătățiri, City Park Mall a primit reconfirmarea Certificatului de Conformitate COVID-19 din partea Safe Asset Group (SAG). Acesta a fost acordat de către experții Safe Shopping Centers (SSC), companie suedeză care acreditează siguranța centrelor comerciale din întreaga lume. Printre măsurile cu rol preventiv, menite să asigure condiții sigure pentru shopping, menționăm: instalarea de dispensere cu dezinfectant în mai multe puncte cheie, echipamentele de climatizare a spațiului din centrul comercial utilizează numai aer proaspăt din exterior, fără recirculare, schimbarea filtrelor se face cu o frecvență mai mare, instalarea unor benzi de distanțare socială în zonele unde se poate crea aglomerație, și a benzilor cu suprafață nanosept pe suprafețele frecvent atinse, dezinfectarea constantă a centrului comercial. Acestea sunt completate de verificarea respectării măsurilor de distanțare și de purtare a măștii, precum și a celorlalte norme impuse de lege prin anunțuri audio, video și securitate.

C.S.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.