Constanţa – Mamaia este alegerea perfectă pentru petrecerea unei vacanţe în Capitala Tineretului din România, în 2020. Timp de 4 zile, în perioada 20-23 februarie a.c., Primăria Municipiului Constanţa prezintă la Bucureşti o experienţă turistică integrată în care istoria, cultura, diversitatea gastronomică şi savoarea locală completează viziunea provocatoare a generaţiei Z, pentru a oferi tuturor celor care ajung pe litoral o experienţă unică.
De la evenimentele cu tradiţie, deja cunoscute pe plan naţional şi internaţional, până la atracţiile pregătite pentru sezonul estival 2020, aplicaţiile SMART îi vor încuraja pe turişti să exploreze obiectivele destinaţiei sau invitaţia de a practica sporturi acvatice: kite, kaiac, snorkeling, parasailing sau windsurf. “De la noi răsare soarele! Acesta este mesajul cu care îi vom întâmpina pe toţi cei care ne vor trece pragul în Pavilionul B2, stand 334-340, alături de concursuri ce vor avea ca premii bilete de avion, acces gratuit în cel mai nou parc acvatic din staţiune, sejururi, abonamente la cel mai mare festival de la Marea Neagră sau genţi de voiaj. Le mulţumim tuturor celor care vor fi prezenţi împreună cu noi la TTR 2020, cel mai mare eveniment de profil din România: Organizaţia Patronală Mamaia-Constanţa, Camera de Comerţ, Industrie, Navigaţie şi Agricultură Constanţa, Consiliul Judeţean Constanţa, Fanfara Forţelor Navale Române, Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu, CT BUS, Direct Aeroport, echipa Constanţa-Capitala Tineretului din România 2020-2021, Mangia-Mangia, Amos, Breeze, Nuba, Fratelli, Loft şi Crazy Beach”, susțin reprezentanții administrației publice. Constanța a fost declarată, în 2019, Capitala Tineretului din România, după adjudecarea finalei cu Craiova. Titlul de Capitala Tineretului în România se acordă anual unui oraș care propune proiecte importante în dezvoltarea mediului urban. Începând cu 2016, capitalele Tineretului au fost Timișoara, Baia Mare, Bacău și Iași. Proiectul constănțenilor a fost #ComeToSEAus, un concept-motto al candidaturii sub forma unui apel către comunitatea locală pentru ca aceasta să-și îndrepte privirea către tineri, dar și pentru a se implica alături de ei la dezvoltarea orașului. Pornind de la acest concept, viziunea proiectelor se îndreaptă către 5 direcții diferite și reprezentative pentru domeniile pe care ei se vor concentra: SMART, GREEN, ARTSY, TOGHETER și COOL.
A.V.