Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor companiei THR Marea Neagră a fost convocată în ședință, în data de 30 ianuarie 2025. Pe ordinea de zi se numără mai multe proiecte, ce vizează, printre altele, și aprobarea Bugetului de venituri și cheltuieli și a planului de investiții pentru anul în curs, aprobarea indemnizațiilor administratorilor societății sau alegerea unui membru în Consiliul de Administrație.
Primul proiect se referă la alegerea secretariatului de ședință, iar Costina Zaberca va fi desemnată pentru această funcție. Ea va avea responsabilitatea de a verifica prezența acționarilor, de a îndeplini formalitățile legale și constituționale, și de a întocmi procesul-verbal al ședinței.
Al doilea proiect pe ordinea de zi se referă la aprobarea Bugetului de venituri și cheltuieli și a Planului de investiții pentru anul 2025. Bugetul preconizează venituri totale de 47.513.000 de lei, din care 12.393.000 de lei vor proveni din activitatea operațională, 35.000.000 de lei din vânzarea de active și 120.000 de lei din venituri financiare. Cheltuielile totale sunt estimate la 34.537.000 de lei, din care 7.422.000 de lei pentru activitatea operațională, 25.751.000 de lei pentru vânzarea de active și 1.364.000 de lei pentru cheltuieli financiare. Rezultatul brut al bugetului este estimat la un profit de 12.976.000 de lei.
Al treilea proiect vizează aprobarea indemnizațiilor administratorilor societății. Astfel, președintele Consiliului de Administrație va primi o indemnizație de 5.500 de lei net lunar, iar membrii câte 4.000 de lei net lunar.
Un alt punct de pe ordinea de zi este alegerea unui membru în Consiliul de Administrație, pentru o perioadă egală cu diferența de mandat ce a rămas de executat de către administratorii în funcție, respectiv până la 20 martie 2026. Singura nominalizare este Dumitru Carapiti, care ocupă funcția de administrator provizoriu din 14 noiembrie 2024, după demisia Mihaelei Ichim.
Ultimul proiect vizează desemnarea unei persoane care va fi responsabilă pentru efectuarea publicității legale necesare în vederea punerii în aplicare a hotărârilor adoptate.
Andreea CONDURACHE
Citește și: