Primăria Municipiului Constanța informează că va efectua plata indemnizațiilor membrilor birourilor electorale ale secțiilor de votare și a operatorilor de calculator din municipiul Constanța aferente participării la alegerile parlamentare din data de 06.12.2020, în cadrul Pavilionului Expozițional Constanța
Iată programul
– miercuri, 23.12.2020, membrii secțiilor de votare 1-70, decalat astfel: 10:00 -12:00- secțiile de votare 1-35; 12:30 – 16:00- secțiile de votare 36-70;
– joi, 24.12.2020, membrii secțiilor de votare 71-140: 08:30 -10:30- secțiile de votare 71-107; 10:30 – 12:30- secțiile de votare 108 – 140;
– luni, 28.12.2020, membrii secțiilor de votare 141-211: 08:30 – 12:00- secțiile de votare 141 – 176, 12:30 – 16:00- secțiile de votare 177- 211.
Pentru a evita aglomerația, beneficiarii indemnizațiilor au la dispoziție 2 casierii care vor funcționa timp de 3 zile, în intervalul orar menționat, astfel încât plata indemnizațiilor să se poată realiza în condiții optime.
Plata indemnizațiilor aferente participării la alegerile parlamentare se va desfășura cu respectarea strictă a măsurilor de protecție împotriva infectării cu noul coronavirus SARS-CoV-2. Accesul în instituție se va realiza cu respectarea normelor de distanțare fizică și de igienă, purtarea măștilor de protecție fiind obligatorie.
Primăria Municipiului Constanța va asigura triajul epidemiologic – măsurarea temperaturii corporale și va pune la dispoziție dezinfectanți și mănuși de unică folosință. Se vor stabili circuite separate pentru intrare și ieșire.