Italia: Este mort de aproape un an, dar compania de telefonie mobilă insistă să-și plătească abonamentul

0
88

Situație penibilă în Italia. Un bărbat decedat în urma infectării cu virusul Sars-Cov-19 de aproape un an continuă să primească facturi de telefon, deși soția lui a făcut nenumărate cereri de sistare a numărului. Ultima factură a primit-o pe 15 ianuarie, când o renumită companie telefonică îi cerea insistent să plătească factura din noiembrie, notează stiripesurse.ro

„După 10 luni de la moartea soțului meu și nenumărate cereri de a-i anula numărul de telefon mobil, compania continuă să trimită notificări de plată pe numele său”, spune Gabriella Pesce, soția italianului decedat, conform Corriere di Bergamo, informează Mediafax.

Femeia spune că soțul ei, Angelo Baldoni, a murit în martie, când coronavirusul l-a stins în doar patru zile. În următoarele săptămâni, femeia a rezolvat declarațiile fiscale, moștenirile, a deschis un nou cont la bancă, însă nu a reușit să rezolve o singură problemă: cea cu compania de telefoanie.

Numărul de mobil al bărbatului face parte dintr-un pachet promoțional al companiei, care include telefonie fixă, internet, apeluri și mesaje pentru două telefoane mobile.

„Luni întregi am stat la coadă la poștă pentru a plăti oferta care includea și telefonul unei persoane decedate”, declară italianca. Solicitările telefonice la serviciul pentru clienți, reclamațiile prin fax și e-mailurile nu au rezolvat problema.

Numărul de telefon este încă activ: „O scrisoare recomandată i-a fost trimisă soțului meu pe 15 ianuarie în care compania îl obligă să plătească factura din noiembrie. Este rușinos, mai ales în acest moment ar trebui să se acorde mai multă atenție cetățenilor și multora care, la fel ca mine, trăiesc în situații teribile și dureroase”.

Compania de telefonie, contactată de Corriere di Bergamo, și-a cerut scuze femeii, afirmând că întârzierea de gestiune a survenit unor motive tehnice.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.