Atenţie! Nu daţi curs solicitărilor venite pe e-mail prin care vi se solicită să vă actualizaţi contul! Este o încercare a escrocilor de a vă goli conturile bancare!
Mesajele false sunt următoarele: „V-am suspendat temporar contul și accesul la serviciile bancare online! În timpul protocolului nostru obișnuit de îmbunătățire a securității, am observat o eroare de tentative multiple de conectare în timpul conectării la contul dvs. bancar online. Considerăm că altcineva decât dvs. încearcă să vă acceseze contul, v-am suspendat temporar contul și accesul la servicii bancare online și vi se va restricționa contul dacă nu vă puteți actualiza contul. Pentru a vă restabili contul, vă rugăm să intrați în zona clienților și să completați instrucțiunile”, se arată în mailul creat în numele Băncii Transilvania, dar fără legătură cu această bancă! În acelaşi e-mail este indicat şi un link pe care să îl accesaţi. Nu faceţi acest lucru! Veţi fi păcăliţi să daţi datele personale unor persoane care vă vor fura banii din cont!
Referitor la mesajul de mai sus, Banca Transilvania a precizat, pentru un client vizat de excrocherie, următoarele: „Într-adevăr mesajul receptionat este o tentativă de phishing şi nu a fost transmis de către Banca Transilvania, astfel, avem rugămintea să îl ştergeţi şi să nu accesaţi atasamentul sau link-ul din email. Situaţia a fost semnalată şi departamentelor de specialitate pentru a lua măsuri”.
Banca Transilvania mai transmite: „Pentru orice detalii ulterioare, ne puteţi contacta la 0264 308028 sau *8028 (Call Center) sau ne puteti scrie pe contact@bancatransilvania.ro„.