Primăria Constanța are nevoie de forțe proaspete: din ianuarie își mărește echipa cu un șef de birou și 2 inspectori!

0
653
Primăria Constanța

Primăria Municipiului Constanța are nevoie de forțe proaspete. Din ianuarie 2022 își mărește echipa cu 2 inspectori și un șef de birou. Astfel, Primăria Constanța, condusă de edilul Vergil Chițac, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale vacante, de:

  1. Șef birou, gradul II (1 post), pe durată nedeterminată, cu normă întreagă.

Condiții specifice:

  • studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în specialitatea științe economice, drept
  • studii universitare de masterat îln domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau cu diplomă echivalentă, conform prevederilor 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare
  • vechime în specialitatea studiilor absolvite: minimum 5 ani.
  1. Inspector specialitate, gradul II (2 posturi) pe durată nedeterminată, cu normă îhtreagă.

Condiții specifice:

  • studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în specialitatea științe administrative, juridice, economice, inginerești;
  • vechime în specialitatea studiilor absolvite: minimum 1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 17 ianuarie 2022, ora 10.00: proba scrisă;
  • 19 ianuarie 2022, ora 14.00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială.  Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate se pot obține la sediul instituției angajatoare: Primăria Municipiului Constanța, bd. Tomis nr 51, camera 218, județul Constanța, telefon 0241/488.137.

A.V.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.