Primăria Constanța invită operatorii economici la o dezbatere privind Regulamentul de organizarea și desfășurare a activităților comerciale precum și a serviciilor de piață

0
234

Primăria Constanța organizează o dezbatere publică, vineri, 16 aprilie a.c., pe tema Proiectului de hotărâre referitor la Regulamentul privind organizarea și desfășurarea activităților comerciale și a serviciilor de piață în municipiul Constanța.

Tema Proiectului de hotărâre se referă la Regulamentul privind organizarea și desfășurarea activităților comerciale și a serviciilor de piață în municipiul Constanța, astfel sunt invitați toți operatorii economici interesați, asociațiile și organizațiile patronale, ONG-urile sau orice entități interesate în data de 16.04.2021, ora 10:00, în sala ʺRemus Opreanuʺ.

“În contextul actual generat de situația epidemiologică determinată de răspândirea virusului SARS-CoV-2 și având în vedere măsurile generale care se impun pentru asigurarea prevenirii răspândirii bolii, se va admite prezența a maxim 2 reprezentanți pentru fiecare tip (domeniu) de activitate, în ordinea confirmărilor de participare primite la adresa de e-mail: agenti.economici@primaria-constanta.ro, până la data de 15.04.2021, ora 14:00. Odată cu confirmarea participării, vă rugăm să precizați dacă intenționați să luați cuvântul la dezbaterea publică, pentru a putea fi înscriși pe listă, conform Legii 52/2003.

În situația în care numărul persoanelor/entităților înscrise va depăși numărul admis în sală, în vederea respectării normelor de protecție în actuala situație epidemiologică, celorlalți participanți înscriși li se va oferi posibilitatea de a participa online la dezbaterea publică, prin aplicația CISCO WEBEX MEETINGS. Participanții înscriși vor primi invitația de participare la videoconferință pe adresele de e-mail comunicate“, transmite Primăria municipiului Constanța.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.