Primăria municipiului Constanţa organizează concurs la sediul din bulevardul Tomis, nr. 51, pentru ocuparea pe durată nedeterminată cu normă întreagă a trei funcții contractuale vacante din cadrul Biroului Gestionare Animale Abandonate, Direcția Administrare Servicii Publice, Direcția Generală Gestionare Servicii Publice.
Potrivit unui anunț postat de primăria Constanța, sunt scoase la concurs un post de „Șef birou gradul II” și două posturi de „Inspector specialitate gradul II”.
Concursul constă în proba scrisă la data de 17.01.2022, ora 10:00, iar interviul candidaţilor admişi la data de 19.01.2022, ora 14:00.
Condițiile de ocupare a posturilor, bibliografia, tematica, fișele de post şi actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate pe site-ul Primăriei municipiului Constanța și la sediul instituţiei.
Dosarele de concurs se depun în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării anunțului. Relaţii suplimentare se pot obţine zilnic la tel.: 0241/ 488.137.
D.A.
DNAă sa verifice legalitatea concursurilor din primăria Costinești .Ocuparea posturilor și exercitarea profesiei pe posturile ocupate că și meserie exercitată în baza cunoștințelor în urma diplomelor obținute
DNA să mai verifice,cum s-au luat terenuri în Tomis3, și dacă au autorizație de construcție aprobată.