Stațiunea Mamaia și Constanța nu pot fi promovate deși administrația locală are banii necesari, adunați din taxe speciale. În plus, Primăria Constana nu pare să se înțeleagă cu cele două asociații patronale de pe litoral. Una deja a intentat un proces, iar de cealaltă le este teamă că îi pot da și ei în judecată.
Organizația de Management al Destinației Mamaia – Constanța anunțată de fostul primar Decebal Făgădău în urmă cu doi ani de zile încă nu este gata, iar fără OMD, actuala administrație nu poate promova orașul și stațiunea ca destinații de vacanță. Sunt adunați în conturi 2 milioane de euro din taxa de promovare, dar nu se pot cheltui, în momentul de față, pentru că părțile decizionale nu se înșele.
„Primaria Constanța, avem două organizații patronale, Resto și Mamaia, și alți 12-13 privați care nu au aderat la aceste asociații. Dar nu ne întelegem. Una dintre asociații mi-a făcut plângere prealabilă pentru că nu îi convine regulamentul parcărilor, pentru că i-am obligat să închirierze parcări pentru turiști. Iar dacă demolăm un beach bar pentru că e ilegal, prima care ne dă în judecată este cealaltă asociație“ a precizat primarul Vergil Chițac.
C.S.