Satele Poiana și Culmea vor fi conectate la Internet, în perspectiva aplicării scenariului 2

0
324

În această perioadă, școlilele din satele Poiana și Culmea vor fi conectate la Internet, pentru a fi pregătite în perspectiva necesității aplicării scenariului 2, hibrid. „Am acordat toate sumele pe care școlilele din Ovidiu le-au solicitat pentru achiziționarea de materiale și echipamente necesare pentru prevenirea răspândirii noului coronavirus“, ne-a declarat primarul George Scupra.

În prezent, unitățile de învățământ din orașul Ovidiu aplică scenariul 2 pentru susținerea cursurilor, acestea fiind organizate față în față și on-line, alternativ. Clasele pregătitoare și I vin la ore în Centrul Cultural din localitate, în acest fel putând fi asigurată distanțarea socială pentru toți elevii din oraș. În școlile din satele Poiana și Culmea se aplică scenariul 1, toți elevii fiind prezenți în clase, la cursuri. Dar și aceste unități de învățământ sunt acum conectate la Internet, în perspectiva necesității aplicării scenariului 2, hibrid.

Ieri, în toate școlile elevii au primit rechizite, le-au găsit pe bănci, fiind diferite în funcție de sex și vârstă. „De la grădiniță până la clasa a VIII-a, toți elevii au primit rechizite, în baza parteneriatului nostru cu Editura Litera. În plus, am acordat toate sumele pe care școlilele din Ovidiu le-au solicitat pentru achiziționarea de materiale și echipamente necesare pentru prevenirea răspândirii noului coronavirus: pentru lămpi UV, dezinfectanți, măști pentru elevi și profesori, camere web, memorii SSD pentru toate calculatoare, pentru tot ce ne-au solicitat“, ne-a declarat primarul George Scupra.

În curând învățătoarele, profesorii, elevii și părinții vor avea la dispoziție un nou instrument educațional, platforma ovidiuciteste.ro, realizat tot în parteneriat cu Editura Litera, unde vor fi încărcate 10.000 de cărți și audiobookuri, inclusiv fișe de lucru pentru elevi. Profesorii vor putea folosi acest instrument pentru educația elevilor, părinții vor putea urmări dacă aceștia au citit cărțile din listele de lectură obligatorie și suplimentară, iar directorii vor putea centraliza toate aceste date la nivelul școlii sau pentru fiecare clasă, pentru a putea găsi soluții necesare pentru stimularea elevilor în sensul de a citi măcar cărțile obligatorii.

V.I.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.