Începând cu data de 22 februarie 2025, Serviciul Stare Civilă își va desfășura activitatea într-o nouă locație, situată în municipiul Constanța, Bd. Mamaia nr. 193 (fosta Școală nr. 1).
Menționăm că programul cu publicul va rămâne neschimbat, după cum urmează:
Luni, Marți, Miercuri
- 08:30 – 14:30 Primiri documente
- 14:30 – 16:30 Eliberări documente
Joi
- 08:30 – 09:30 Eliberări documente
- 10:30 – 17:00 Primiri documente
- 17:00 – 18:30 Eliberări documente
Vineri
- 08:30 – 12:00 Primiri documente
- 12:30 – 14:00 Eliberări documente
Sâmbătă
- 08:30 – 12:00 Înregistrări decese
- 12:30 – 14:30 Oficierea căsătoriilor
Duminică
- 09:00 – 11:30 Înregistrări decese
Pentru informații suplimentare, cetățenii sunt rugați să consulte site-ul oficial al institutiei.
A.C.