Situație fără precedent în cartierul Inel 2 din municipiul Constanța! Locuitorii arondați la sistemul centralizat de termoficare nu au apă caldă la robinete de mai bine de trei luni. Un cetățean a sesizat cotidianul Focus Press despre faptul că Punctul termic 135 nu furnizează apă caldă de ceva timp deja și nu se știe când se va rezolva problema.
Constănțeanul susține și că a înaintat sesizări către instituții, pentru a obține răspunsuri legate de situație.
„Sunt mai bine de trei luni de când toți cetățenii arondați Punctului termic 135 din Constanța nu beneficiază de apa caldă. S-au făcut sesizări la Termoficare, Protecția Consumatorului, Primărie și nimeni nu răspuns vreodată. Nimeni nu știe când se va relua distribuția apei calde. Este inadmisibilă această situație. Și ce este cel mai deranjant este faptul ca nimeni nu ne informează în vreun fel și nimeni nu comunică nimic“, susține constănțeanul.
Menționăm că, în zona blocului D2 de pe strada I.L. Caragiale nr. 55, se efectuează unele lucrări de schimbare a conductelor subterane.
Contactat de Focus Press, Liviu Popa, directorul Termoficare Constanța, ne-a declarat că, recent, nu au înregistrat vreo avarie, apa caldă plecând de la ei către consumatori, însă, din cauza lucrărilor, este posibil ca aceasta să nu ajungă la punctul termic respectiv.
„Având în vedere proiectul «Reabilitarea rețelelor termice secundare și contorizarea la nivel de scară pentru Municipiul Constanța – Etapa IV», se impune executarea lucrărilor de conexiune a unor tronsoane noi de magistrale pe racordul Punctului termic 135“, a susținut Liviu Popa.
Întreruperea era programată pentru douăsprezece ore. Ulterior, a fost publicat un alt anunț, în data de 18 septembrie, în care era specificat că de la Punctul termic 135 ar fi trebuit să ajungă apa caldă la robinete.
Dar în acea zonă, la respectivul punct termic, se efectuează ample lucrări de modernizare și de înlocuire a rețelei termice, iar în prezent acestea nu sunt finalizate.
Reprezentanții Termocentrale Constanța au declarat, pentru Focus Press, că au discutat cu cetățeanul care nu ar fi primit răspunsuri de la administrația locală. Totodată, ni s-a precizat faptul că apa caldă va fi furnizată în Punctul Termic 135 la începutul lunii octombrie a.c.
Loredana MIHAI