Universitatea Ovidius angajează doi auditori interni

0
264

Universitatea „Ovidius” din Constanţa organizează concurs de recrutare pe perioadă nedeterminată pentru funcției de execuţie, vacante, de administrator financiar – auditor intern, în cadrul Compartimentului Audit Public Intern. Sunt disponibile 2 posturi.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență în domeniile economic, juridic sau administrativ;
  • certificat de atestare a auditorului intern din sectorul public – document emis de Ministerul Finanțelor Publice, prin Unitatea Centrală de Armonizare pentru Auditul Public Intern (U.C.A.A.P.I.), care atestă îndeplinirea condițiilor necesare pentru ca un auditor intern să desfășoare activități de audit public intern în entitățile publice;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției – minimum 10 ani;
  • experiență dovedită în domeniul auditului public intem – minimum 1 an;
  • cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională, cel puțin nivel mediu (limba engleză/franceză/germană);
  • cunoștințe de operare pc calculator (sistem operare Windows, Microsoft Office).

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 18 ianuarie 2021, ora 16.00: termenul limită de depunere a dosarelor – la Direcția Resurse Umane și Salarizare – Biroul Personal – Cămin CI – camera 14;
  • 27 ianuarie 2021, ora 10.00: proba scrisă și practică – sala C.A, bulevardul Mamaia nr. 124, etajul 1;
  • 02 februarie 2021, ora 10.00: proba interviu – sala C.A, bulevardul Mamaia nr. 124, etajul 1.

Relaţii suplimentare la sediul Universităţii „Ovidius” din Constanţa – Direcţia Resurse Umane, Biroul Personal – Cămin CI – camera 14, bd. Mamaia nr. 124, telefon 0241/606.441.

A.V.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.