Vrei să fii administrator la Muzeul de Artă Populară din Constanţa? Iată condițiile

0
37

Muzeul de Artă Populară Constanţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de execuție, vacante, de administrator, treapta I.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii medii, absolvite cu diplomă;
  • vechime în muncă de cel puțin 10 ani;
  • calificare în domeniile electric și instalații sanitare;
  • capacitate de comunicare cu societățile care prestează servicii în cadrul muzeului;
  • posesor de permis conducător auto cat. B.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 19 octombrie 2021, ora 16.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 28 octombrie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
  • 01 noiembrie 2021, ora 10.00: interviul.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Muzeului de Artă Populară Constanţa din bd. Tomis nr. 32, telefon 0241/616.133.

A.V.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.