C O N V O C A R E
În conformitate cu art. 117 din Legea societăților nr. 31/1990 și art. 15 alin 1 din Statutul CN APM SA, Președintele Consiliului de Administrație al CN APM SA Constanța, convoacă Adunarea Generală a Acționarilor Companiei Naționale „Administrația Porturilor Maritime” S.A. Constanța, în ședință ordinară, în data de 19.10.2021, ora 11.00, la sediul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, bd. Dinicu Golescu nr. 38, București.
Ordinea de zi a ședinței ordinare este următoarea:
1. Luare act de încetare mandat/revocare membri provizorii.
2. Numire membri provizorii în Consiliul de Administrație pentru o perioadă de 4 (patru) luni, cu posibilitatea prelungirii, pentru motive temeinice, până la 6 (șase) luni;
3. Stabilirea indemnizației fixe brute lunare a membrilor provizorii numiți în Consiliul de Administrație;
4. Aprobarea formei și conținutului contractului de mandat ce urmează a fi semnat cu membri provizorii;
5. Mandatarea reprezentanților acționarului Companiei Naționale ”Administrația Porturilor Maritime” SA Constanța să semneze contractul de mandat cu membri provizorii;
6. Mandarea Directorului General al societății pentru a îndeplini toate formalitățile cerute de lege pentru înregistrarea și asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârilor adoptate de Adunării Generale a Acționarilor. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.”
Orice cerere de completare cu noi puncte a Ordinii de zi se va face cu respectarea dispozițiilor art. 1171 al. 1-3 din Legea 31/1990 cu modificările şi completările ulterioare.
În conformitate cu Art. 45. – (1) din OUG nr. 109/2011, prin derogare de la prevederile art. 125 alin. (3) din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, nu este necesară depunerea procurii înainte de data ședinței adunării generale a acționarilor.
Procurile pot fi comunicate și pe cale electronică, având incorporată, atașată sau logic asociată semnătura electronică, până la închiderea ședinței.
Acționarii pot să își desemneze reprezentanții şi prin mijloace electronice. În acest caz, procura și notificarea au încorporată, atașată sau logic asociată semnătura electronică.
Sub rezerva îndeplinirii cerințelor art. 125 alin. (2) şi (5) din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, nu se poate limita eligibilitatea persoanelor desemnate ca reprezentanți.
Dreptul de vot se poate exercita direct, prin reprezentant, prin corespondență sau prin mijloace electronice, conform statutului companiei.
Începând cu data de 16.09.2021 toate materialele informative aferente problemelor incluse pe ordinea de zi, precum și regulile privind organizarea și desfășurarea adunării generale (care include procedura de vot prin reprezentant și procedura care permite votul prin corespondență) vor fi disponibile la sediul companiei din Incinta Port Constanța, Gara Maritimă și pe website-ul companie. Acționarii pot obține, la cerere, copii ale documentelor referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi.
Lista cuprinzând informații cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse pentru funcția de administrator va fi disponibila acționarilor, începând cu data publicării prezentei convocări, putând fi consultată de către aceștia.
Acționarii companiei, indiferent de participația deținută în capitalul social, pot pune întrebări în scris privind punctele de pe ordinea de zi. Acționarii pot transmite astfel de întrebări și prin email cu semnătură incorporată, atașată sau logic asociată semnătura electronică.
Acționarii înscriși în registrul acționarilor la data de referință 12.10.2021 pot participa la AGOA și vota personal, prin reprezentant sau prin corespondență.
Acționarii își pot exercita opțiunea prin transmiterea votului prin corespondență până la data de 17.10.2021, ora 09.00, voturile prin corespondență fiind transmise la sediul CN APM.
În cazul neîndeplinirii cvorumului necesar pentru prima convocare AGA, se reprogramează ședința în data de 20.10.2021 ora 11.00, la sediul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, bd. Dinicu Golescu nr. 38, București.
Informaţii la telefon 0241/601123.
Preşedintele Consiliului de Administraţie
Mihail Mihai-Florin
Secretariat Tehnic
Mădălina CREȚU
Adina ALBU