CN APMC: Anunţ licitaţie spaţii administrative

0
40

Compania Naționala ”ADMINISTRAȚIA PORTURILOR MARITIME” – SA CONSTANȚA, Adresa poștală:  Incintă Port Constanța, Gara Maritimă, Cod poștal: 900900, România, RC: J13/2308/1998; CUI: 11062831; CIF: RO11062831; Tel: +40.241.611540; +40.241.619512, telefon persoană de contact 0241/601.560, adresa e-mail de contact licitatii_inchirieri@constantza-port.ro, oferă spre închiriere în Portul Constanța,următoarele spații administrative:

Nr. Crt. Clădirea Nr. cameră/spațiu și ora licitației Suprafața spațiului supus închirierii cu dependințe Preț de pornire al licitației  (la care se adaugă TVA)
1. Rădăcină Mol 1S Cam 413, ora 12:00 40,95 mp 30,69 lei/mp/lună
2. Cămin Muncitoresc Poarta 2 Cam 135, ora 12:05 27,16 mp 15,71 lei/mp/lună
3. Rădăcină Mol 3 Decirom Cam 229, ora 12:10 26,12 mp 15,11 lei/mp/lună

Documentația de atribuire întocmită pentru  spațiu, cuprinzând condițiile de participare la licitație, datele tehnice ale spațiului, precum și alte informații suplimentare, poate fi achiziționată astfel:

  1. Solicitare pe e-mail la adresa: licitatii_inchirieri@constantza-port.ro în care să specificați datele de identificare ale societății și spațiul administrativ supus închirierii, și care să conțină de asemenea, dovada achitării contravalorii documentației de licitație. Prețul documentației de licitație este de 159,46 lei (inclusiv TVA) și se poate achita prin transfer bancar în contul RO83 BRDE 140SV 063 7300 1400 sau prin depunere numerar la casieria CN APMC-SA.
  2. Documentația de atribuire poate fi procurată pe suport de hârtie, zilnic de la sediul CN APM-SA (Serviciul Contracte Închirieri și Concesiuni, camera 229), sau prin e-mail (după transmiterea dovezii achitării contravalorii acesteia, conform punctului 1 de mai sus).

Data limită pentru solicitarea clarificărilor privind documentația de licitație este17.11.2021 ora 1600.

Ofertele pot fi depuse la registratura CN APM-SA, camera 10, până la data de 23.11.2021 ora 1600.

Licitația publică deschisă, cu strigare, va avea loc pe data de 26.11.2021, începând cu ora 1200, la sediul CN APMC-SA, Incintă Port, Gara Maritimă, Sala Mică de Consiliu, parter.

În situația neadjudecării, sau când se prezintă un singur ofertant, licitația se va relua în data de 08.12.2021, începând cu ora 1200,data limită de solicitare a clarificărilor este 26.11.2021,iar ofertele pot fi depuse la registratura CN APM-SA, camera 10, până la data de 03.12.2021 ora 1600.

Eventualele contestații vor fi formulate în scris și depuse la sediul CN APMC-SA în cel mult 3 zile lucrătoare de la data comunicării raportului final al licitației.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.