De disperare că nu au apă caldă de mai multe zile, locatarii unui bloc au sunat şi la 112, să reclame un chiriaş italian

0
607

O serie de activităţi sunt suspendate sau încetinite de la ritmul normal, în această perioadă. Aşa se face că, disperaţi că nimeni nu le acordă atenţie în rezolvarea problemelor în timp util, cetăţenii încep să sune inclusiv la 112, cu speranţa că cineva îi ascultă şi îi şi ajută. Un astfel de apel fără legătură cu urgenţele a avut loc de dată recentă, din partea unor locatari disperaţi că nu au apă caldă. Deznădejdea oamenilor este de înţeles, de vreme ce nici administratorul blocului şi nici proprietarul apartamentului din care provine problema nu îi ascultă, iar în intanţă un proces ar dura o veşnicie în condiţiile actuale.

„Am sunat inclusiv la 112, dar am fost îndrumaţi să ne adresăm instanţei. Vă daţi seam cât ar dura, iar noi stăm de zile întregi fără aă caldă. Vin sărbătorile şi nu ne înţelegem cu proprietara unui apartament pe care l-a închiriat unui italian”, ne-a relatat locatara blocului MF1, situat la intersecţia străzii Mircea cu bulevardul Ferdinand din Constanţa.

„S-a spart o ţeavă pe partea unde unii dintre noi încă avem bucătării, pentru că nu am modificat apartamentele. În bucătării avem centralele, dar nu putem avea şi apă caldă, pentru că ţeava spartă nu este reparată. A fost pur şi simplu oprit robinetul de pe această coloană şi atât. Cel la care s-a spart ţeava stă la 2, a inundat-o pe vecina de la 1. Spune că e pandemie şi că nu vrea să primească pe nimeni în casă, nici instalator, nici preşedinte de bloc, nimic. Vin sărbătorile şi stăm ca în comuna primitivă”, a relatat Cristina Roman. „Proprietarei nu îi pasă, iar chiriaşul, care se dădea drept francez, dar este italian, nu vrea să facă nimic. Ne rugăm de ei să-şi rezolve problema. Credeţi-mă, am stat ani de zile în italia, i-am vorbit cu frumosul, şi nimic. Unde este respectul faţă de locatari?!”, a mai spus femeia. „Nu ştiu ce vom face, la instanţă va dura, sperăm că acest apel al nostru să aibă ecou, să se urnească cineva – proprietara, administratorul de bloc…”, a conchis Cristina Roman.

M.M.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.