Consiliul Judeţean Tulcea aminteşte celor interesaţi că cererile pentru acordarea burselor speciale de merit pentru anul şcolar 2021 – 2022 se depun la registratura instituţiei sau pe e-mail: office@cjtulcea.ro în perioada 18 – 29 octombrie.
Cererea va fi însoţită de următoarele documente:
- certificatul de naştere sau cartea de identitate a solicitantului bursei speciale de merit – în copie;
- dovada rezultatelor excepţionale obţinute la una sau mai multe discipline de învăţământ, activităţi extraşcolare, obţinute în anul şcolar 2020-2021, în perioada de cursuri 14.09.2020 – 25.06.2021, conform Ordinului nr.3558/2021 pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului educaţiei si cercetarii nr.3125/2020 privind structura anului şcolar 2020-2021;
- actele de identitate ale reprezentanţilor legali ai solicitantului bursei speciale de merit – copie;
- dovada înscrierii într-o instituţie şcolară de stat din România.
extras de cont pe numele solicitantului bursei speciale de merit sau pe numele reprezentantului legal al solicitantului bursei – copie.
C.S.