Cum se poate obține autorizația de circulație privind folosirea tramei stradale? Persoanele fizice și juridice care dețin utilaje și autovehicule concepute și construite pentru transportul de materiale de construcții și de alte mărfuri și utilizează drumurile aflate în proprietatea municipiului Constanța și/sau date în gestiune conform hotărârilor Consiliului Local, datorează taxa pentru folosirea tramei stradale.
Pentru plata taxei și obținerea autorizației de circulație privind folosirea tramei stradale, cetățenii au la dispoziție următoarele modalități:
• online, pe site-ul instituției www.spit-ct.ro, accesând secțiunea Servicii online/Plată amenzi/alte taxe, caz în care autorizația este transmisă prin e-mail;
• prin serviciul Westaco Express la staţiile OMV Petrom și magazinele Inmedio din municipiul Constanța, în numerar, situație în care eliberarea autorizației se efectuează în momentul efectuării plații;
• prin ordin de plată, în contul RO39TREZ23121160250XXXXX, deschis la Trezoreria Municipiului Constanţa, beneficiar Primăria Municipiului Constanţa, cod fiscal 4785631, situație în care eliberarea autorizației se efectuează doar la ghișeele agențiilor fiscale;
• la ghișeele agențiilor fiscale SPIT, cu plata numerar sau prin intermediul cardului bancar.Verificarea autorizației emise se poate face accesând secțiunea „Servicii online”- „Verifică Document Emis” – „Autorizații Circulație”.
L.M.