ENERGOTERM Tulcea, pusă de către noul primar, Ștefan Ilie, în fruntea serviciilor cu o proastă comunicare

0
1530
Primăria Tulcea. FOTO Cătălin SCHIPOR

Ștefan Ilie se află investit în funcția de primar al municipiului Tulcea de o săptămână de zile și a început, așa cum declară el, „un maraton al cunoașterii primăriei“. Concluzia de până acum, pe scurt este că instituția stă foarte rău la majoritatea responsabilităților pe care le are, serviciile oferite locuitorilor și foarte prost la capitolul comunicare.

Noul primar al municipiului Tulcea este de părere că până acum, instituția pe care a ajuns să o conducă, prin angajații săi obișnuia să ignore și să fugă de răspunderea calității serviciilor ce trebuiesc oferite populației.

„Comunicarea aduce responsabilitate, sesizează problemele, identifică și aplică soluțiile, atât cele imediate, cât și viitoare. Comunicarea identifică și strategia de dezvoltare, și resursele umane și financiare. Comunicarea stabilește relații constructive între locuitori și funcționarii publici. Însă la Tulcea oamenii nu au unde să întrebe. Direcții și societăți importante nu au simpla pagină de Facebook, cea mai accesată rețea. Unele au, dar sunt blocate intenționat canalele de comunicare sau direcționează locuitorii către site-uri greu accesibile, unde foarte greu poți trimite o întrebare, iar dacă reușești nu îți răspunde nimeni“, a constatat edilul.

Acesta a făcut un test și a luat la verificat instituțiile și serviciile din subordine, filmând efortul de a contacta pe cineva de acolo.

Exemplul 1: Societatea Energoterm, care acum este în proceduri de pornire a agentului termic, întârziate de lucrările de reparații ale unor rețele, are pagină de Facebook, însă contactul prin mesaj te direcționează pe pagina de web, unde transmiterea dă eroare. Îți mai rămâne să suni, însă, așa cum se poate observa în clipul video, dar la Relații cu clienții nu răspunde nimeni.

„Culmea, acum când sunt temperaturi scăzute, când abonații au nevoie de căldură și când este obligatoriu să se cunoască cum și când se remediază problema“ a concluzionat Ștefan Ilie.

Exemplul 2: Societatea Servicii Publice, unde este aceiași situație ca la Energoterm. Aici s-a dat termen de rezolvare, și s-a cerut un referat cu explicația acestei anomalii.

„Toate serviciile publice au termen vineri, 6 noiembrie, să pună la punct comunicarea primară, obligatorie: mesaj și apel cu răspuns la fiecare“ a subliniat primarul.

Situația actuală:

ENERGOTERM: https://www.facebook.com/energotermTL/, site:https://www.energotermtulcea.ro

SERVICII PUBLICE: Fără Facebook, http://serviciipublicetulcea.ro

AQUASERV: Au răspuns foarte greu la telefon, pentru o urgență pe Gării și repede la mesaj, solicitând clasica hârtie, https://www.facebook.com/AquaservTulcea/,https://www.aquaservtulcea.ro

DIAP: Fără Facebok, site greu de navigat, https://www.diaptulcea.ro

AGROPIEȚE: nu are pagină de Facebook, site greu de navigat, pare că nu există, https://www.agropietetulcea.ro

TRANSPORT PUBLIC: https://www.facebook.com/Transport-Public-Tulcea-216943269129714 (nu sunt informații despre situația creată de verificările navei Civitas, de modul în care se asigură transportul cu șalupa de 12 locuri etc) https://stp-tulcea.ro

DAPS: https://www.facebook.com/daps.tulcea (ultima postare pe 16 aprilie 2020) https://daps.ro

POLIȚIA LOCALĂ: În proceduri de îmbunătățire a comunicării, testați au răspuns la mesaj și telefon https://www.politialocalatulcea.ro, https://m.facebook.com/DPLMTL/

BALADELE DELTEI: Pagina de Facebook funcționează, cu postări la zi, https://www.facebook.com/ansamblul.baladeledeltei.1,https://baladeledelteitulcea.ro/

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.