- Discount-uri și sample-uri de la cele mai iubite branduri de beauty
- Inițiere în cele mai noi trenduri de îngrijire și frumusețe
- Demonstrații cu cele mai noi tehnici de machiaj
Constanța, 29 septembrie – În perioada 3 – 18 octombrie, City Park Mall Constanța a pregătit un adevărat festival de frumusețe și răsfăț pentru doamnele și domnișoarele care îi vor trece pragul. Astfel, primele trei weekend-uri din luna octombrie la City Park Mall vor fi dedicate celor mai noi tendințe în materie de beauty, machiaj și îngrijire a tenului. Punctul de întâlnire al iubitoarelor produselor de beauty va fi piațeta liftului panoramic de la nivelul -1. Clientele vor putea testa noutățile în materie de beauty de la cele mai iubite branduri și magazine din mall, se vor bucura de demonstrații de machiaj și vor primi sfaturi în privința îngrijirii tenului.
Și, pentru ca weekend-urile să fie cu adevărat speciale, City Park Mall și partenerii săi au pregătit participantelor nenumărate cadouri: sample-uri cu cele mai noi și trendy produse, vouchere valorice și discount-uri speciale din partea brandurilor de beauty dintre cele mai iubite: Sephora, Douglas, Kiehl’s, Yves Rocher, Obsentum.
3 – 4 octombrie: răsfăț cu parfumurile best-seller la Obsentum
În weekendul 3-4 octombrie, Obsentum, boutique-ul de parfumerie de nișă, invită iubitorii de esențe rare să descopere note olfactive excepționale testând best seller-ele din magazin, activare pentru care s-au luat toate măsurile necesare de igienă și sterilizare.
10 – 11 octombrie: totul despre produsele anti-age și ingrediente naturale, în prim-plan la Sephora și Kiehl’s
Sephora dedică weekendul 10 – 11 octombrie colecției Good For de la Sephora Collection, ce include produse pe bază de ingrediente naturale – măști și alte produse de skincare, precum și o selecție de la brandurile exclusive. De asemenea, cei care le trec pragul vor avea parte de o mulțime de surprize și cadouri, printre acestea numărându-se sample-uri cu mini ultra-glow serum, Mini’s Rouge by Sephora Collection, eșantioane de parfumuri și vouchere pentru cumpărături.
La Kiehl’s, vedetele weekend-ului vor fi două produse anti-age:
- Super Multi Corrective Cream cu o formulă 7 în 1 ce vizează cele mai vizibile semne ale îmbătrânirii de pe față și gât
- Vital Skin Strengthening Super Serum, un serum fortifiant cu acid hyaluronic pentru corectarea semnelor vizibile de îmbătrânire
17 – 18 octombrie: cadouri de la Yves Rocher și demonstrații de machiaj la corner-ul Douglas
Yves Rocher a pregătit sfaturi pentru îngrijirea tenului și o promoție specială la achiziționarea produselor de skincare, dar și noutăți în materie de parfumuri însoțite de o promoție specială ce constă într-un discount și un ruj oferit la achiziția unui parfum.
La corner-ul special amenajat Douglas, clientele vor putea descoperi brandul iconic de make-up Kevin Aucoin și vor putea urmări demonstrațiile de machiaj realizate de un make-up artist pe face chart și pe paletare acrilice. Vizitatoarele corner-ului Douglas vor fi recompensate cu vouchere de reducere.
Toate detaliile despre ofertele campaniei se găsesc aici. Puteți urmări evenimentele și campaniile City Park Mall pe Facebook și Instagram.
Despre City Park Mall
Inaugurat în 2008, City Park Mall este principalul centru comercial din Constanța, cu un mix complet de branduri de shopping, peste 100 dintre ele fiind aduse în premieră pentru constănțeni, și opțiuni de petrecere a timpului liber.
City Park Mall se adaptează în permanență nevoilor clienților săi, oferindu-le cea mai avansată experiență de shopping și divertisment din Constanța. Vizitatorii pot viziona filmele preferate în singurul cinematograf cu tehnologie 4Dx din oraș și pot face sport într-o sală ultramodernă World Class, dotată cu piscină semiolimpică și echipamente de ultimă oră.
Față de momentul deschiderii, galeria City Park Mall și-a dublat capacitatea închiriabilă la 51.700 de mp, găzduind în prezent peste 200 de branduri pentru toate categoriile de vârstă și interese. City Park Mall a încheiat, recent, procesul de reconfigurare și oferă acum o zonă de food-court extinsă, un spațiu de relaxare (seating area) dublat, precum și peste 250 de noi locuri de parcare, dispuse pe 2 etaje.