Primăria Municipiului Constanța a lansat spre informare și consultare publică noul Regulament de organizare și funcționare a parcărilor publice din oraș.
Proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a parcărilor publice din oraș este în dezbatere publică până pe 15 februarie a.c.
Propunerile, sugestiile sau opiniile constănțenilor pot fi trimise în scris prin poștă sau e-mail:
– prin poștă, la sediul din str. Ștefan Mihaileanu nr. 10,
– prin email, la adresa parcari@primaria-constanta.ro.
UPDATE. Primăria propune instituirea a două zone de taxare în municipiu. În Zona 1 se va putea parca maximum două ore, cu plata tarifului de parcare, fără posibilitatea prelungirii timpului de parcare.
În Zona 2, pentru ocuparea locurilor de parcare publică cu plată, trebuie achitată taxa de parcare curentă pe baza unei viniete. Astfel, taxa se plătește anticipat.
Vinieta anuală sau cu durată limitată se va putea achiziționa de la Serviciul Public de Taxe și Impozite, stații PECO, de la Poștă sau prin intermediul unei aplicații informatice.
Rezervarea locurilor de parcare pe bază de abonament anual este valabilă de luni până vineri, între orele 15.00 și 8.00, iar sâmbătă și duminică, tot timpul
Taxele de parcare se vor stabili printr-o hotărâre a Consiliului Local.
În parcarile de reședință, se va atribui câte un loc de parcare pentru fiecare apartament, în baza cererilor primite, iar dacă acesta este mai mare decât cel al locurilor de parcare, se va organiza licitație.
Deocamdată, Primaria Constanța nu a publicat și Anexa în care sunt prezentate care sunt Zonele 1 și 2, propuse în regulament.
V.I.