O asistentă din Alaska a avut o reacție severă după ce a primit vaccinul Pfizer

0
569
Foto: Guliver/GettyImages

O asistentă de la Bartlett Regional Hospital din statul american Alaska a dezvoltat o reacţie alergică severă la scurt timp după ce a primit vaccinul Pfizer/BioNTech, marţi seară, 15 decembrie a.c., şi a fost spitalizată peste noapte.

Oficialii sanitari au explicat, miercuri seară, că femeia de vârstă mijlocie nu avea un istoric de alergii şi nu mai intrase vreodată în şoc anafilactic, reacţie alergică ce poate fi fatală, relatează nbcnews.com, conform news.ro.

Reprezentanţii Bartlett Regional Hospital au spus că toţi cei 96 de angajaţi care au primit vaccinul marţi au fost puşi sub observaţie timp de 30 de minute după injecţie.

Femeia a început să se simtă rău după 10 minute de când primise vaccinul şi a luat un antihistaminic. Simptomele au progresat spre ritm cardiac crescut şi respiraţie greoaie şi ea a fost plasată în departamentul de urgenţe al spitalului.

„A prezentat o erupţie roşie pe faţă şi trunchi”, a spus dr. Lindy Jones, medicul care a tratat-o. „Am fost îngrijorată legat de o reacţie anafilactică”. Astfel, Jones i-a administrat injecţia de urgenţă cu epinefrină, scrie stirileprotv.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.