Postul de secretar general al orașului Constanța a fost scos la concurs. Care sunt cerințele și când va avea loc

0
549
Foto-arhivă

Municipalitatea a scos la concurs postul de secretar general al orașului, asta după ce, Antonela Fulvia Dinescu, cea care ocupa această funcție, a fost trimisă în judecată de DNA pentru abuz în serviciu.

Cel care dorește să ocupe postul de secretar general al Municipiului Constanta trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licentă sau echivalentă în domeniul ştiințe juridice, administrative sau ştiințe politice, conform fişei postului și studii universitare de masterat în domeniul administrației publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare ocupării functiel publice.

Totodată, candidații trebuie să fie numiti într-o functie publică din clasa I, să aibă minimum 7 ani vechime în specialitatea studilor necesare exercitării funcției publice și să nu aibă în cazierul administrativ o sanctiune disciplinară neradiată în condiţiile legii. Dosarele de concurs se pot depune până pe 16 noiembrie la sediul Primăriei. În 23.11.2020 va avea loc selecția dosarelor și trei zile mai târziu va fi proba scrisă.

M.G.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.