Primăria mai vrea să facă un regulament: pentru amenajarea și întreținerea spațiilor verzi

2
256

Primăria Constanța a inițiat o consultare de piață pentru a putea determina valoarea estimată a achiziției serviciilor de „Asistență tehnică privind elaborarea Regulamentului amenajării și întreținerii spațiilor verzi de interes public din municipiul Constanța“.

Primăria Municipiului Constanța intenționează să întocmească Regulamentul amenajării și întreținerii spațiilor verzi de interes public din oraș. Din acest motiv, administrația locală a inițiat o consultare a pieței, pentru  a putea determina valoarea estimată a achiziției serviciilor de asistență tehnică pentru elaborarea acestuia. Firmele interesate, obligatoriu cu experiență în elaborarea de ghiduri/ recomandări/ îndrumare/ norme tehnice și/sau legislative în domeniul amenajării și întreținerii spațiilor verzi și a vegetației aferente acestora, regulamente similare pentru autoritățile locale/ centrale și/sau instituțiile aflate în subordinea consiliilor locale/Consiliului General al Capitalei sau deconcentrate etc., pot depune oferte până la data de 20 aprilie a.c.

Noul regulament va include reglementări privind amenajarea spațiilor verzi sau a terenurilor cu potențial de transformare în spații verzi, normele tehnice de întreținere a acestora și a vegetației aferente lor, recomandări aplicabile terenurilor libere, virane, degradate etc., precum și măsuri cu privire la modalitățile de întreținere tratate în mod diferențiat, în funcție de tipologia spațiilor verzi sau a terenurilor cu potențial de transformare în spații verzi, respectiv a vegetației aferente acestora.

Regulamentul amenajării și întreținerii spațiilor verzi de interes public din municipiul Constanța va trebui să fie gata în două luni de la data inițierii comenzii / semnării contractului. La acest termen, se va adăuga durata operării tuturor modificărilor și completărilor necesare, după caz, precum și perioada dedicată consultării publice. Prestatorul va transmite, în termen de cel mult cinci zile de la primirea obiecțiunilor, toate modificările și completările necesare, dacă este cazul.

Valentin ISPAS

2 COMENTARII

  1. Interesanta si benefica initiativa cu un nou regulament, daca nu exista cumva. Bunele practici aministrative pot fi extinse la toate localitatile din judet.Dar putin complicata/costisitoare, ideea de a incredinta proiectul unei firme, pe banii cetatenilor, cand in aparatul Primariei, in consiliul municipal, judetean, in comisiile de specialitate sunt angajati o sumedenie de specialisti sau consilieri care trebuie sa conceapa regulamente nu doar sa participe la sedinte si sa ridice aprobator, mana politica a partidului.Daca au fost numiti pe competente si alesi pentru profesionismul lor, atunci nu au decat sa o dovedeasca, implicandu-se in proiect!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.