Vreți să fiți inspector la Primăria din Poarta Albă? Iată condițiile de participare la concurs

0
219
Angajare. FOTO Alexandra VASILE
Angajare. FOTO Alexandra VASILE

Unitatea Administrativ Teritorială Poarta Albă organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuţie, vacante, de inspector II.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • nivelul studiilor – superioare sau cu master;
  • vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului – 2 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 12 aprilie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
  • 15 aprilie 2021, ora 12:00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Comunei Poarta Albă, Calea Bucureşti, nr. 25, telefon: 0241/853228.

A.V.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.