Afaceriștii de pe litorali, chemați de Primărie la discuții

0
342

Primăria organizează dezbaterea publică pe tema Proiectului de hotărâre referitor la Regulamentul privind organizarea și desfășurarea activităților comerciale și a serviciilor de piață în municipiul Constanța.

Operatorii economici interesați, asociațiile și organizațiile patronale, O.N.G.-urile sau orice entități interesate sunt invitate să participe la întâlnirea din data de 16.04.2021, ora 10.00, în Sala „Remus Opreanu“.

În contextul actual generat de situația epidemiologică, se va admite prezența a maximum doi reprezentanți pentru fiecare tip (domeniu) de activitate, în ordinea confirmărilor de participare primite la adresa de e-mail: agenti.economici@primaria-constanta.ro, până la data de 15.04.2021, ora 14.00. Odată cu confirmarea participării, vă rugăm să precizați dacă intenționați să luați cuvântul la dezbaterea publică, pentru a putea fi înscriși pe listă, conform Legii 52/2003.

În situația în care numărul persoanelor/entităților înscrise va depăși numărul admis în sală, în vederea respectării normelor de protecție în actuala situație epidemiologică, celorlalți participanți înscriși li se va oferi posibilitatea de a participa on-line la dezbaterea publică, prin aplicația CISCO WEBEX MEETINGS. Participanții înscriși vor primi invitația de participare la videoconferință pe adresele de e-mail comunicate.

V.I.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.