Cele mai multe ceaiuri pentru detoxifiere sunt o pierdere de bani. InfoCons: “Este incredibil ca influencer-ii şi celebrităţile să promoveze aceste produse”

0
1303
FOTO Alexandra VASILE
FOTO Alexandra VASILE

Multe dintre aşa-zisele ceaiuri pentru detoxifiere conțin plante precum turmeric, piper, scorțișoară și ghimbir, despre care se spune că ajută la stimularea sistemului imunitar al organismului, precum și la îmbunătățirea metabolismului. Unele conțin și senna, un laxativ natural care poate stimula colonul să se contracte mai mult decât în mod normal, forțând electroliții și apa în proces.

Promovate ca ceaiuri pentru detoxifiere, dietă, ceaiuri de slăbit sau de curățare, afirmația – adesea făcută de celebrități sau influenceri de social media în locul experților – este că “poate reduce balonarea, ajută la pierderea în greutate și stimulează detoxifierea ficatului”.

“Cele mai multe ceaiuri pentru detoxifiere și alte produse de detoxifiere sunt o pierdere de bani. Corpurile noastre sunt echipate cu un sistem de detoxifiere încorporat – se numește „ficatul și rinichii noștri” – deci nu trebuie să pierdem bani cu aceste produse. Cu toate acestea, partea negativa a ceaiurilor de detoxifiere este că ele pot conține laxative puternice, care ne pot lăsa deshidratați și pot tulbura echilibrul de sodiu și potasiu din corpul nostru. Utilizarea pe termen lung a laxativelor poate duce la deficiențe nutriționale și vă poate deteriora intestinul. Este incredibil de etic ca influencer-ii şi celebrităţile să promoveze aceste produse, mulți dintre adepților lor fiind tineri și impresionabili“, atrage atenţia InfoCons (www.infocons.ro) – Asociație Națională de Protecția Consumatorilor, unica organizație din România cu drepturi depline în Consumers International, o asociație de consumatori neguvernamentală, apolitică, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct și indivizibil, independentă, întemeiată pe principii democratice, ce apără drepturile consumatorilor – membră fondatoare a Federației Asociațiilor de Consumatori.

Alexandra VASILE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.