• Ai un pont?
  • Redactie
  • Agentie publicitate
  • Editia print
  • Login
FocusPress
No Result
View All Result
EDITIA PRINT
7 °c
Constanta
  • Politică
    • Administratie
    • Alegeri
    • Interviuri
    • Politica Interna
  • Actualitate
    • Economie
    • Imobiliare Auto
    • Justitie
  • Externe
  • Societate
    • Educatie
    • Media
    • Sanatate
  • Cultură
  • Sport
  • Monden
    • Cluburi
    • Restaurante
    • Showbizz
  • Turism
  • Editorial
  • Video
  • Anunţuri
FocusPress
  • Politică
    • Administratie
    • Alegeri
    • Interviuri
    • Politica Interna
  • Actualitate
    • Economie
    • Imobiliare Auto
    • Justitie
  • Externe
  • Societate
    • Educatie
    • Media
    • Sanatate
  • Cultură
  • Sport
  • Monden
    • Cluburi
    • Restaurante
    • Showbizz
  • Turism
  • Editorial
  • Video
  • Anunţuri
No Result
View All Result
FocusPress
No Result
View All Result
Home Politica Administratie

Cinci firme cu greutate se bat pentru proiectul pasajului rutier de la intersecția Tomis cu Aurel Vlaicu

4 decembrie, 2025
in Administratie, Politica
0
Cinci firme cu greutate se bat pentru proiectul pasajului rutier de la intersecția Tomis cu Aurel Vlaicu
286
AFISARI
Share on FacebookShare on TwitterShare pe WhatsApp

Deși soarta financiară a pasajului rutier de la intersecția bulevardelor Tomis cu Aurel Vlaicu este încă incertă, Primăria Constanța a continuat licitația pentru proiectarea și execuția lucrărilor. După mai multe termene amânate, pe 2 decembrie 2025 a fost ultima zi în care operatorii economici au putut să depună oferte. Contractul cu o valoare estimată de 50 de milioane de lei a atras interes din partea mai multor firme cunoscute la nivel național, pentru proiectele de mare anvergură în care au fost implicate.

Primăria Municipiului Constanța a lansat vara trecută, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice, procedura de licitație publică pentru achiziția serviciilor de proiectare, asistență tehnică și execuție lucrări pentru realizarea obiectivului de investiții „Pasaj rutier denivelat la intersecția Bulevardului Tomis cu Bulevardul Aurel Vlaicu”.

După mai multe amânări ale termenului-limită pentru depunerea ofertelor, generate de mici modificări apărute în documentație, Primăria Constanța a primit cinci oferte.

Prima ofertă a fost depusă de STRABAG, una dintre principalele companii de construcții din Europa, având subcontractori pe Ekcon CEI SRL, Luxten Lighting Company SRL, Zublin Romania SRL, MDM Green Partners SRL, dar și pe Inegrated Road Solutions SRL.

STRABAG este activă pe piața românească din anul 1991 și și-a stabilit sediul social în București în anul 1994. În prezent, grupul STRABAG are filiale în toate regiunile importante din România. Compania este deținută de BAU Holding Beteiligungs GMBH și Stabag Brvz GMBH. În 2024, compania a raportat o cifră de afaceri  1.745.521.750 lei și un profit net de 101.341.607 lei.

O altă ofertă a fost depus de Tracon SRL, alături de subcontractorii Protelco SRL și Prospect Drill SRL.

Tracon SRL a fost înființată în data de 29 mai 1991, având sediul pe Splaiul Unirii nr. 16, Sectorul 4 din București. Administrator este Petrișor Lucian Ninoiu, care este și asociat cu 10% din capitalul social, alături de Mihai Manea (78%), Eliza Desdemona Manea (10%) și fostul senator de Constanța Nicolae Moga (2%).

Asocierea Freyom SRL (lider) – Procons Group SRL cu subcontractorii Inginerie Drumuri și Poduri SRL, Aedilis Proiect SRL, Geodesign SRL, Redis SRL, Ecology View SRL, Cornel & Cornel Topoexim SRL, Pado Group Infrastrctures SRL, Walhalla Invest Prodcomimpex SRL, Crito Prod SRL, Empo Consult SRL, Procons Group.

Freyrom SA a fost înființată în România în anul 1996, ca parte a Grupului Freyssinet International & Cie. Asociați persoane juridice sunt: Freyssinet Participation SARL și Soletanche Freyssinet. În anul 2024, compania a înregistrat o cifră de afaceri în valoare de 78.764.463 de lei și un profit net de 3.184.930 de lei.

Procons Group SRL a fost înființată în anul 2008 și are sediul în județul Bihor. Administrator și unic asociat este Vlad Moldovan. În anul 2024, compania a raportat o cifră de afaceri în valoare de 101.589.643 de lei și un profit net de 25.457.716 lei.

Ofertă a depus și Asocierea Autoprima Serv SRL (lider) – Drum Pod Invest SRL – CML.RO SRL, având subcontractori pe Helmert SRL, Muzeul de Istorie Națională și Arheologie Constanța, Gazmind SRL, San Electroterm Grup, Danavi SRL, Radu Luca Vision si Proiect-Construct Regiunea Transilvania SRL.

Autoprima Serv SRL a fost înființată în anul 1999 și are sediul pe Bulevardul Mamaia din municipiul Constanța. Firma se ocupă de lucrări de construcții a drumurilor și autostrăzilor. Administratori și asociați sunt Adrian și Iudit Balagiu, fiecare cu câte 50% din capitalul social. Pentru 2024, societatea a raportat o cifră de afaceri în valoare de 323.614.192 de lei, un profit net de 45.079.780 de lei și datorii de 88.409.401 lei, cu 210 angajați.

Drum Pod Invest SRL a fost înființată în anul 2004 și are sediul în județul Iași. Asociați îi regăsim pe Radu Judele și Loredana Emanuela Judele. Pentru anul 2024, compania a înregistrat o cifră de afaceri în valoare de 6.401.479 de lei și un profit net de 293.375 de lei.

CML.RO SRL a fost înființată în anul 1997 și are sediul în județul Bistrița Năsăud. Vasile Ros și Hannelore Dorin Bucur sunt asociații societății care se ocupă cu lucrări de construcții a drumurilor și autostrăzilor. În 2024, societatea a înregistrat o cifră de afaceri în valoare de 182.290.669 de lei și un profit net de 9.241.175 de lei.

Ultima ofertă a fost depusă de Asocierea formată din Swietelsky Construct SRL (lider) – Swietelsky Magyarorszag Kft. Subcontractori sunt San Electroterm Grup SRL, Eckon CEI SRL, VCE Vienna Consulting Engineers, Asfalt Dobrogea SRL, Zublin Romania SRL, Drum Serv SRL.

Swietelsky Construct SRL are sediul în București. Unicul asociat este Swietelsky AG din Austria. Anul trecut, sociatatea a înregistrat o cifră de afaceri în valoare de 98.716.486 de lei și un profit de 2.295.421 de lei.

Ce prevede proiectul?

Revenind la licitație și, implicit, la proiect, aceasta vizează proiectarea, execuția și asistența tehnică pentru construcția unui pasaj rutier la intersecția Bulevardelor Tomis și Aurel Vlaicu, o lucrare care ar urma să decongestioneze traficul, zona fiind cunoscută ca una dintre cele mai aglomerate puncte rutiere din oraș. Traseul proiectat se suprapune în totalitate pe traseul bulevardelor deja existente. Având în vedere că este vorba de o intersecție, vor fi asigurate trei benzi pe sens, astfel încât fiecare sens să aibă o bandă dedicată.

Studiul de fezabilitate completat cu elemente specifice din Documentația de Avizare a Lucrărilor de Intervenții a fost realizat de Expert Proiect 2000 SRL.

Durata de realizare a obiectivului de investiții (realizare documentații și execuție lucrări) este de: 120 de zile de la data ordinului de începere, pentru proiectare, și 20 de luni de la data ordinului de începere, pentru execuție.

Primarul Vergil Chițac a declarat, recent, într-un interviu pentru Focus Press, că taxa de dezvoltare, ce ar urma să fie introdusă anul viitor, ar urma să constituie principala sursă de finanțare a acestui proiect, cât și pentru cel ce vizează construirea Bulevardului Madrid.

Asta deși, inițial, viceprimarul Costin Răsăuțeanu dădea asigurări că proiectul va fi construit fără nicio contribuție din bugetul local și că banii ar urma să vină prin Planul Național de Redresare și Reziliență. (https://focuspress.ro/costin-rasauteanu-pasajul-rutier-de-la-intersectia-bulevardelor-tomis-si-aurel-vlaicu-prinde-contur/)

Andreea CONDURACHE

Citește și:

VIDEO. Bulevardul Madrid și pasajul Tomis – Aurel Vlaicu, printre investițiile care vor fi finanțate din bugetul local. Primarul Chițac: „Statul nu mai are bani. Trebuie să mergem înainte cu proiectele Constanței”

 

Tags: autoprimaBulevardul Aurel Vlaicubulevardul tomisConstantaFocus Pressfocuspressinvestitielicitatiepasaj rutierprimăria constantastrabagtracon
ShareTweetSend
Previous Post

Ofițerul din cadrul IPJ Constanța, arestat pentru luare de mită vine de la Poliția Transporturi și are un Audi din 2006

Next Post

Un bloc din Mamaia Nord, vizat de Corpul de Control al Premierului, rămâne în picioare: instanța a dat dreptate investitorilor

Alte Stiri

Vergil Chițac, primarul Constanței
Politica

Chițac a izbucnit după ședința convocată de Opoziție: „La Constanța, USR este un partid marxist”

4 decembrie, 2025
438
O nouă licitație pentru instalarea de insule ecologice în municipiul Tulcea
Politica

O nouă licitație pentru instalarea de insule ecologice în municipiul Tulcea

4 decembrie, 2025
14
Mormântul Hypogeu
Administratie

Fondurile europene au revitalizat patrimoniul cultural din județul Constanța

3 decembrie, 2025
22
Motivul pentru care Vergil Chițac nu a fost prezent la ședința în care s-a discutat despre compensarea taxei de 200 de lei!
Politica

Motivul pentru care Vergil Chițac nu a fost prezent la ședința în care s-a discutat despre compensarea taxei de 200 de lei!

3 decembrie, 2025
320
VIDEO. UPDATE: Proiectul privind compensarea taxei ilegale de 200 de lei NU a trecut de votul consilierilor!
Administratie

VIDEO. UPDATE: Proiectul privind compensarea taxei ilegale de 200 de lei NU a trecut de votul consilierilor!

3 decembrie, 2025
534
„Țara Piticilor“ din Parcul Tăbăcărie
Administratie

De cine (sau de ce) depinde reabilitarea locului de joacă „Țara Piticilor”

3 decembrie, 2025
464
Cătălin Marian Apostol
Administratie

Viceprimarul orașului Cernavodă, executat silit de bănci: rămâne fără casa din Corbu

3 decembrie, 2025
876
Promenada din Faleză Nord va intra în reabilitare anul viitor
Administratie

Promenada din Faleză Nord va intra în reabilitare anul viitor

3 decembrie, 2025
122
În timp ce la Ciocârlia a fost aprobat un Serviciu de Evidență a Populației, la Băneasa problema rămâne fără soluție: “Este o povară pentru buget”
Administratie

În timp ce la Ciocârlia a fost aprobat un Serviciu de Evidență a Populației, la Băneasa problema rămâne fără soluție: “Este o povară pentru buget”

3 decembrie, 2025
133
Next Post
Intersecția străzilor D13 și D5 din Mamaia Nord - Năvodari

Un bloc din Mamaia Nord, vizat de Corpul de Control al Premierului, rămâne în picioare: instanța a dat dreptate investitorilor

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

FocusPress

FOCUS PRESS este un produs media creat din dorinţa de informare corectă a cetăţenilor. Credem în jurnalism de calitate, în dezbateri şi aducerea în prim-plan a adevăratelor subiecte de interes public.

Ai o informaţie sau imagini care pot deveni o ştire?
Trimite-ne mesajele tale pe WhatsApp / Telefon: 0785.555.401 sau 0785.555.402 ori adresa de email: redactie@focuspress.ro

Datele tale personale rămân confidenţiale!

Focus pe Categorii

  • Actualitate
  • Administratie
  • Alegeri
  • Anunturi
  • Cluburi
  • Cultura
  • Economie
  • Editorial
  • Educatie
  • Externe
  • Imobiliare Auto
  • Interviuri
  • Interviuri
  • Justitie
  • Media
  • Monden
  • Politica
  • Politica Interna
  • Restaurante
  • Sanatate
  • Showbizz
  • Societate
  • Sport
  • Turism
  • Ultima Ora
  • Uncategorized
  • Video

Ştiri Recente

sursa foto: Aleph News

Atenție, șoferi! Cum se circulă pe drumurile naționale și autostrăzi

4 decembrie, 2025
Intersecția străzilor D13 și D5 din Mamaia Nord - Năvodari

Un bloc din Mamaia Nord, vizat de Corpul de Control al Premierului, rămâne în picioare: instanța a dat dreptate investitorilor

4 decembrie, 2025
  • Ai un pont?
  • Redactie
  • Editia print
  • FocusAds
  • Agentie publicitate

© 2025 FocusPress.ro - With ❤️ by Fresh Media.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
FocusPress.ro
No Result
View All Result
  • Home
  • Ultima Ora
  • Politica
  • Actualitate
  • Externe
  • Societate
  • Cultură
  • Sport
  • Monden
  • Turism
  • Editorial
  • Video
  • Anunturi
  • Editia print

© 2025 FocusPress.ro - With ❤️ by Fresh Media.

Cookie-urile ne ajuta sa va oferim serviciile noastre. Prin navigarea pe acest site, acceptati modul in care noi si partenerii nostri utilizam cookie-urile. Detalii aici.