Constănțean umilit de Wizz Air pe aeroport: i-a fost refuzată îmbarcarea în avion, fără explicații, deși are test COVID negativ și toate actele în regulă!

2
5484
Năvodărean blocat pe aeroport de aproape o zi, fără explicații

Un bărbat din Năvodari -județul Constanța, a stat aproape o zi întreagă pe Aeroportul Henri Coandă din București, după ce compania Wizz Air a refuzat să-i facă îmbarcarea, deși era cu toate actele și cu toate testele în regulă. Bărbatul a declarat că s-a simțit umilit în ultimul hal și susține că nimeni nu i-a dat nicio explicație, pentru a înțelege măcar ce s-a întâmplat.

Manuel Vasile Cristia, din Năvodari, este angajat al unei firme din Olanda. Pe data de 6 martie, aflat în România, bărbatul a fost diagnosticat cu COVID-19, motiv pentru care a fost plasat în carantină, cu tratament. După cele 14 zile, acesta a repetat testul care a ieșit negatov de data aceasta.

Pentru a se întoarce la muncă, în Olanda, angajatorul i-a trimis toate documentele de care are nevoie, adeverințe și alte acte, pe lângă cele din țară. Astfel, pe data de 24 martie, năvodăreanul s-a deplasat la aeroportul Henri Coandă, cu biletele de avion cumpărate. Actele au fost verificate, testul negativ a fost acceptat, însă i s-a spus că a depășit greutatea bagajelor. După ce a rezolvat și cu această problemă…surpriză! Nu a mai fost lăsat să se îmbarce, fără nicio explicație. Cei de la compania WizzAir au refuzat să îi explice motivul pentru care a nu a mai fost lăsat în avion.

”Compania Wizz Air mi-a acceptat biletul, am vorbit cu dânșii înainte de îmbarcare și mi au spus că e ok, asta până să fac check-in, la check-in mi-a fost acceptat bagajul numai că am avut surplus de greutate. Am eliberat greutatea, după care mi-au refuzat îmbarcarea. Am încercat să stau de vorbă cu un reprezentant al companiei, dar nimic…

Biletul mi-a fost eliberat și fără o scuză în prealabil, apoi am fost respins fără o explicație …,am încercat să vorbesc cu cineva, le-am arătat documentele și nici măcar nu s-au uitat la ele”, ne-a declarat Manuel Vasile Cristia.

Cei de la WizzAir nu vor să mai vorbească cu el, nici să-i explice ce are de făcut

În jurul orei 17:00, când am luat legătura cu năvodăreanul în cauză, acesta se afla tot pe aeroport, așteptând ca cineva să vină și să-I spună ceva, orice, numai să-I explice ce are de făcut pentru a ieși din această situație penibilă.

Nu mai înțeleg nimic. Din moment ce mi-au fost verificate și acceptate toate actele și testul COVID, care este negativ, nu înțeleg și nimeni nu-mi spune de ce nu am fost lăsat să mă îmbarc. Am luat legătura și cu angajatorul, a trimis confirmarea că sunt așteptat în Olanda la muncă, cei de la DSP mi-au confirmat că, chiar dacă am făcut un test rapid, s-au schimbat unele reguli și pot pleca liniștit. Acum nu sunt lăsat să mă îmbarc. Chiar și polițiștii care au venit să mă verifice, au văzut actele și au zis că totul este în regulă și că nu sunt motive pentru care să nu pot pleca. Am încercat să iau legătura cu cineva de la Wizz Air, însă toți parcă se ascund, nu vor să spună nimic. Am vrut să vorbesc cu directorul, mi-au spus că este izolat în birou, că are COVID”, ne-a mai declarat bărbatul.

În momentul mediatizării acestui articol, Manuel Vasile Cristia, din Năvodari, se află pe Aeroportul Henri Coandă, așteptând ca cineva din partea companiei Wizz Air să vină și să găsească o soluție. Între timp, s-a hotărât să sune la Protecția Consumatorului pentru a depune o reclamație.

Vom reveni cu detalii în funcţie de cum evoluează evenimentele.

Daniel ALBU

2 COMENTARII

  1. Nu e prima oara si nici ultima cant wizzair face ceva de genul…intotdeauna vand bilwte mai multe decat au locuri,iar apoi fara nici o explicatie nu mai esti primit in avion,am asistat de multe ori la chestii de genul cand am zburat cu acwasta compabie de tot rahatul..incercati sa evitati compania asta

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.