Interviu cu viceprimarul Costel Dumitrașcu, despre avantajele digitalizării serviciilor din cadrul Primăriei Năvodari și reorganizarea Poliției Locale: “Suntem mai aproape de oameni”

0
442

Năvodărenii pot face sesizări mult mai ușor, on-line, și pot verifica oricând starea cererilor depuse la Primărie, fie că le-au depus on-line sau fizic. Și asta pentru că în Primăria Năvodari se lucrează mai transparent, se automatizează și se eficientizează activitatea din toate departamentele, folosindu-se module de registratură electronică și managementul documentelor. Viceprimarul Costel Aurelian Dumitrașcu a militat pentru digitalizarea serviciilor din cadrul Primăriei Năvodari, iar după analize și studiu asupra soluțiilor existente în piață a ales să se aplece asupra soluției oferite de Regista. Viceprimarul susține că a ales să implementeze o soluție care nu aduce costuri împovărătoare bugetului, dar care acoperă cea mai mare plajă din nevoile orașului.

Costel Aurelian Dumitrașcu ne-a dezvăluit, în cadrul unui interviu Focus Press, cum s-a acomodat cu funcția de viceprimar, care sunt avantajele digitalizării, cum funcţionează aplicaţia de tip registratură electronică, câte sesizări au fost depuse până în prezent de către năvodăreni şi în cât timp pot fi soluţionate. De asemenea, viceprimarul ne-a precizat și ce s-a stabilit în privinţa proiectului de reorganizare a Poliţiei Locale. La ce concluzie s-a ajuns în privinţa sistemului de monitorizare video a oraşului Năvodari și ce costuri implică, când va începe sterilizarea în mod gratuit a câinilor cu stăpân, sunt alte întrebări la care am primit răspuns din partea viceprimarului.

Eu încă reprezint o surpriză în administrația năvodăreană. De când am preluat mandatul am crezut într-o administrație de bun-simț, cu politețe și maniere. Treaba asta încă surprinde prin rândul colegilor. Unii dintre colegi au crezut că mă va mânca sistemul de viu cu politețea și cu bunul-simț, dar încă cred că se poate! Am energie să implementez și bunul-simț la Năvodari. Am realizat aici că există oameni, funcționari competenți care au trecut prin administrații grele… unde bunul-simț și politețea nu prea își făceau apariția. Unii dintre funcționari sunt chiar eroi, serios! Să treci prin atâtea administrații, să reușești să-ți faci și treaba în condițiile alee, pentru ei jos pălăria“, a declarat, pentru Focus Press, viceprimarul Năvodariului.

Digitalizarea nu înseamnă un formular și un site, digitalizarea este procesul prin care Primăria Năvodari reușește să simplifice interacțiunea dintre cetățean și instituțiile publice. “Adevărata digitalizare trebuie să-și lase amprenta asupra timpilor de rezolvare a demersurilor inițiate de cetățean, de plătitorul de taxe și impozite. Dacă o soluție aduce aport pozitiv atât în transparentizare, cât și în timpii de finalizare a proceselor administrative, atunci o putem numi soluție eficientă. Așa s-ar descrie în linii mari o digitalizare în adevăratul sens al cuvântului“, a declarat viceprimarul, accentuând faptul că a fost o nevoia acută de actualizare a întregului sistem de comunicare și de lucru în interiorul Primăriei.

Noile aplicații online, disponibile prin portalul e-Guvernare Regista, pot fi accesate din site-ul Primăriei Năvodari și oferă următoarele facilități:

Depuneri cereri online pentru diverse soliciatări

Depuneri sesizări pe harta digitală a orașului Năvodari

Programări online pentru audiențe, depuneri și ridicare de documente ce necesită prezența fizică

Verificare în timp real a stadiului solicitărilor (depuse după data de 9 martie)

Consultare documente de interes public în cadrul secțiunii Monitorul Oficial Local.

Astfel, Primăria Năvodari dă asigurări că îşi respectă angajamentul față de cetățeni și continuă procesul de digitalizare pentru a oferi năvodărenilor soluții eficiente de comunicare și interacțiune cu administrația publică locală!

Mai multe detalii, în materialul VIDEO!

Alexandra VASILE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.