Primăria Constanța cheltuie aproape 100.000 de lei pentru centrala telefonică

0
107
Primăria Constanța

Primăria Constanța dorește achiziția serviciului de telefonie fixă și transmisie date prin fax. Achiziţia serviciului este necesară desfăşurării activităţii într-un număr de 8 locaţii ale Primăriei municipiului Constanţa. Prin specificul activităţii instituţiei este necesară menţinerea constantă a legăturii atât între salariaţi, cât și între aceştia şi furnizorii, prestatorii sau executanţii cu care sunt încheiate contracte, precum şi cu cetăţenii municipiului printr-un sistem de comunicaţii cât mai uşor și eficient.

Pentru furnizarea serviciului de telefonie fixă, centrala telefonică se va instala în sediul central situate pe bulevardul Tomis nr.51 și va fi distribuită încât să asigure necesarul și pentru sediile din strada Amzacea nr.13, strada Ecaterina Varga nr.25-27, strada Mihai Eminescu, strada Ștefan Mihăileanu, strada Cuza Vodă, aleea Umanității și pe bulevardul Alexandru Lăpușneanu la City Park Mall.

În fiecare dintre locatille prezentate există rețele telefonice de incintă alcătuite din: repartitor telefonic, cabluri telefonice ce fac legătura între repartitorul telefonic al clădirii şi aparatul telefonic, conectori specifici, prize telefonice, aparate telefonice. Furnizorul va asigura mentenanța rețelelor telefonice de incintă gratuit, indiferent de stadlul tehnic actual.

În prezent, Primăria Municipiului Constanţa deţine în proprietate 131 aparate telefonice analogice. În situaţia în care centrala telefonică propusă de către ofertant nu este compatibilă cu aparatele telefonice existente, acesta va pune la dispoziţia beneficiarului şi va instala, fără costuri suplimentare, un număr de 131 telefoane compatibile cu centrala telefonică ofertată.

Serviciul de telefonie fixă va respecta standardele impuse de către Autoritatea Națională de Reglementare în Comunicații – ANCOM. Valoarea estimată pentru această achiziție este de 91.080,00 lei fără TVA. Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte conform prezentului anunț pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primaria-constanta.ro până la data de 21 aprilie 2021.

Mihaela GIUGLEA

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.