Primăria Constanța pune la bătaie aproape 500.000 de lei pentru serviciul de mentenanță a sistemului de iluminat public

0
792

La nivelul orașului Constanța încă există reţele şi echipamente învechite, ineficiente şi cu un grad înaintat de uzură, iar în multe situaţii, reţeaua de iluminat este comună cu cea de distribuţie pentru consumatorii casnici. Distribuţia în teritoriu a punctelor luminoase este inechitabilă şi neeficientă, astfel încât, în timp ce în unele zone iluminatul lipseşte cu desăvârşire sau este precar, în altele există o densitate nejustificat de mare de stâlpi de iluminat. Pentru a rezolva aceste probleme, administrația locală a demarat o achiziție pentru „Lucrări de mentenanță a sistemului de iluminat public din Municipiul Constanța”.

Achiziția directă a acestor lucrări se impune ca o măsură de urgență pentru remedierea sistemului de iluminat public, adică stâlpi avariaţi, lămpi arse, corpuri defecte, etc, până la atribuirea noului contract. De asemenea, se va asigura mentenanța locurilor de consum care alimentează consumatori aparţinând inventarului bunurilor din domeniul public și privat al municipiului Constanţa, respectiv cabine pază, fântâni arteziene, platforme biciclete, organizare evenimente, etc.

Elementele componente ale sistemului de iluminat public actual ce aparţin iluminatului stradal rutier şi iluminatului stradal pietonal necesită lucrări de mentenanță datorită uzurii, vandalismului şi accidentelor. Având în vedere că prezentul contract de lucrări are ca obiect lucrări de mentenanță a sistemului de iluminat public existent, pentru un aspect unitar, se vor utiliza aparate de iluminat echivalente.

Firmele interesate vor trebui să întocmească o ofertă în conformitate cu toate cerințele caietului de sarcini, astfel încât informațiile din propunerea tehnică să permită identificarea cu uşurință a corespondenței cu specificațiile minime, precum şi cu toate cerințele impuse în caietul de sarcini. Valoarea estimată pentru aceste lucrări este de 450.000,00 lei fără TVA. Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 4 decembrie 2020. Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte conform prezentului anunț pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primaria-constanta.ro

Mihaela GIUGLEA

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.