Toate școlile și grădinițele din județul Constanța se închid de luni pentru 30 de zile

0
2100
Grădiniță. FOTO Alexandra VASILE

Toate școlile și grădinițele din județul Constanța se vor închide de luni, 9 noiembrie a.c. din cauza numărului crescut de cazuri confirmate COVID. În toate localitățile, activitățile didactice care impun prezența fizică a antepreșcolarilor, preșcolarilor și elevilor în unitățile de învățământ se vor desfășura în sistem on-line.

Există două motive pentru care am decis trecerea școlilor în scenariul roșu: siguranța copiilor și în al doilea rând faptul că mulți adolescenți sunt asimptomatici și devin purtători ai virusului. Trecerea școlilor în online este o soluție temporară. Măsurile de până acum nu au dat rezultate”, a precizat premierul Ludovic Orban zilele trecute, atunci când a fost rugat să explice care sunt noile măsuri ce vor fi impuse în România.

Potrivit CNSU, de luni se închid toate instituțiile publice și private de învățământ. În acest context, Primăria Năvodari recomandă cetățenilor să reducă pe cât posibil interacțiunea și prezența fizică la sediile și ghișeele Primăriei și instituțiilor subordonate, dar și transferarea activității profesionale, acolo unde se poate, în sistem de telemuncă.

Siguranța dumneavoastră și a colegilor noștri sunt foarte importante și de aceea vă rugăm să găsim împreună înțelegerea pentru a vă putea rezolva solicitările și problemele într-un mediu care să nu vă expună unor riscuri inutile! Pentru orice solicitare, tip de serviciu dorit sau documentație necesară, Primăria Năvodari vă pune la dispoziție, acolo unde se poate, mijloace de comunicare care să reducă drumurile și prezența cetățenilor la sediile noastre. Acolo unde nu există posibilități, dotări sau cunoștințe tehnice pentru a comunica on-line, colegii din Primărie vor fi prezenți la sediul instituției pentru a vă ajuta și soluționa cererile în mod direct. În același timp, facem apel la înțelegerea dumneavoastră privind respectarea termenelor legale pentru soluționarea cererilor și eliberarea documentelor solicitate“, susțin reprezentanții Primăriei Năvodari.

Corespondența cu departamentele de specialitate ale Primăriei Năvodari se va face prin secretariat@primaria-navodari.ro (precizați compartimentul către care direcționați solicitarea și, unde este cazul, să atașați documentația necesară ori să o transmiteți prin poștă/curier), 0241/76.16.03, 0241/76.03.53.

Serviciul de Impozite și Taxe Locale: impozite@primaria-navodari.ro, impozite.navodari@yahoo.com. 0241/76.08.22 (cu mențiunea că doriți la Serviciul de Impozite și Taxe Locale).Plata taxelor, impozitelor locale și amenzilor se poate face folosind aplicația e-TAX (mai multe detalii: https://etax.primaria-navodari.ro/Autentificare.aspx )

Direcția Asistență Socială: asistentasociala@primaria-navodari.ro, 0241/76.08.22.

Direcția Poliția Locală: politia-locala@primaria-navodari.ro, 0241.76.03.07, nr. de WhatsApp: 0762.200.717 (disponibil doar pentru sesizări).

Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor: spclep@primaria-navodari.ro, 0241.76.62.66.

Urbanism: urbanism@navodari.ro, 0241/76.16.03.

A.V.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.