Universitatea Ovidius din Constanța caută 5 referenți și 2 secretari

0
197

Universitatea „Ovidius” din Constanţa (UOC) organizează concurs de recrutare pe perioadă nedeterminată pentru funcțiilor de execuţie, vacante, de referent și secretar.

Astfel, UOC are disponibile următoarele posturi:

  • 1 post referent S II în cadrul Departamentul de strategii academice și Managementul Calității – Biroul Asigurarea Calității:
    • studii necesare – studii universitare de licență;
    • limba engleză cel puțin nivel mediu;
    • cunoștințe de utilizare și operare PC (Microsoft Oftice);
    • disponibilitate la cerințele postului și la activități suplimentare: -specializări, perfecționări în domeniul postului;
    • vechimea în specialitate – 4 ani.
  • 1 post referent S II în cadrul Departamentul de strategii academice și Managementul Calității – Biroul Admitere și Finalizare Studii:
    • studii necesare: studii universitare de licență;
    • limba engleză cel puțin nivel mediu;
    • cunoștințe de utilizare și operare PC (Microsoft Office);
    • disponibilitate la cerințele postului și la activități suplimentare;
    • specializări, perfecționări în domeniul postului;
    • vechimea în specialitate – 4 ani.
  • 1 post referent S III – în cadrul Departamentul, de strategii academice și Managementul Calității – Centrul de Management Integrat al Calității – PILOT II:
    • studii necesare – studii universitare de licență;
    • limba engleză cel puțin nivel mediu;
    • cunoștințe de utilizare și operare PC (Microsoft Office);
    • disponibilitate la cerințele postului și la activități suplimentare;
    • specializări, perfecționări în domeniul postului:
    • vechimea în specialitate – 1 an.
  • 1 post referent S III în cadrul Departamentul de strategii academice și Managementul Calității – Biroul Audit Academic:
    • studii necesare – studii universitare de licență;
    • limba engleză cel puțin nivel mediu;
    • cunoștințe de utilizare și operare PC (Microsoft Office);
    • disponibilitate la cerințele postului și la activități suplimentare;
    • specializări, perfecționări în domeniul postului;
    • vechimea în specialitate – 1 an.
  • 1 post referent S III în cadrul Centrului de învățare SAPIENTIA:
    • studii necesare – studii universitare de licență;
    • limba engleză cel puțin nivel mediu;
    • cunoștințe de utilizare și operare PC (Microsoft Office);
    • disponibilitate la cerințele postului și la activități suplimentare;
    • specializări, perfecționări în domeniul postului;
    • vechimea în specialitate – 2 ani.
  • 1 post secretar S II în cadrul Colegiului pentru învățământ Terțiar Nonunivcrsitar (Colegiul UOC):
    • studii necesare – studii universitare de licență;
    • vechime minimă în specialitate – 4 ani;
    • limba engleză cel puțin nivel mediu;
    • cunoștințe de utilizare și operare PC (Microsoft Office);
    • disponibilitate la cerințele postului și la activități suplimentare;
    • specializări, perfecționări în domeniul postului.
  • 1 post secretar S II în cadrul Departamentul Secretariat General Educație:
    • studii necesare – studii universitare de licență;
    • vechime minimă în specialitate – 4 ani;
    • limba engleză cel puțin nivel mediu;
    • cunoștințe de utilizare și operare PC (Microsoft Office);
    • disponibilitate la cerințele postului și la activități suplimentare;
    • specializări, perfecționări în domeniul postului.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 18 ianuarie 2021, ora 16.00: termenul limită de depunere a dosarelor – la Direcția Resurse Umane și Salarizare – Biroul Personal – Cămin CI – camera 14;
  • 26 ianuarie 2021, ora 10.00: proba scrisă și practică – sala C.A, bulevardul Mamaia nr. 124, etajul 1;
  • 01 februarie 2021, ora 10.00: proba interviu – sala C.A, bulevardul Mamaia nr. 124, etajul 1.

Relaţii suplimentare la sediul Universităţii „Ovidius” din Constanţa – Direcţia Resurse Umane, Biroul Personal – Cămin CI – camera 14, bd. Mamaia, nr. 124, telefon 0241/606.441.

A. V.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.